Jeg er FORELSKET

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. maj 2008

Doktor Doolittle

i min mindste søn i øjeblikket (L) Han er så kærlig, kommer ind om morgenen og siger "morn moe" og så får jeg en kæmpe krammer med hans små buttede arme hele vejen rundt om halsen mens han trykker sine buttede kinder mod mine, til sidst får jeg et kys (L)

Han er enormt harmonisk og tusser bare rundt og hygger, græder stort set aldrig og er bare enormt nem at omgås selvom man ikke er i tvivl om når noget ikke passer ham ;)

Theodor er også forelsket i sin lillebror (L) Hver eneste morgen sidder han og kigger forelsket på ham mens han siger "William er den sødeste baby i hele verden, han ser så sød ud i hovedet, og han har verdens sødeste mund" (L)

Selvom Theodor har venner med hjem vil de altid gerne have William med i legen og de synes han er kær (L)

Og mig.... jeg har det ligesom når jeg drikker øl... jeg nyder det lige så længe det varer 8D

(H) Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvor lyder det bare dejligt (L) Og ja, du har bare at nyde det, ellers er du et skarn ;)

Anmeld

27. maj 2008

Bloggi

Ejh hvor dejligt.. Hvor er det bare skønt.. :)

Ja nyd det lige nå.. :))

Anmeld

28. maj 2008

Dianan

Nårh, hvor sødt (L)

Anmeld

28. maj 2008

Munder

Doc ;)

Dine indlæg er bare så livsbekræftende. Tak for at du gav mig et lunt smil om munden, her i en stresset tid:)

(H) Dorte

Anmeld

28. maj 2008

Tullebobs

Den følelse kender jeg bare så godt.

Dejligt at du satte ord på i et rigtig fint indlæg(L)
Tillykke til os med at vi sådan nogle fantastiske drenge:))

(H) fra Trine

Anmeld

28. maj 2008

Mathilde

Hvor lyder det bare dejligt Tina(L)

Jeg blev da helt varm indeni da jeg læste dit indlæg. Hvor må det være dejligt:) Er helt misundelig....

(H)Mathilde

Anmeld

28. maj 2008

SaNiNa

IIh hvor er det bare dejlig at hører... Så dejlig med en storebror som er så glad for sin lillebror...

Kan godt forstå du er helt forelsket i ham...(L)

(H)

"jeg vil osse have en lille en"

Anmeld

28. maj 2008

Doktor Doolittle

Dejlige svar fra jer skønne tøser (L) Det er altid så dejligt at dele tanker med jer :))
(H) fra Tina

Anmeld

28. maj 2008

Pia.

hvor lyder det dejligt Tina... (L) det er skønt at føle som du gør... kender bestemt følelsen... (L)(L)(L) X 3

Knus fra Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.