cykel fra kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Kløver

ved ikke om det er rigtig kategori, og er nok heller ikke en direkte debat, men måtte bare dele det her med jer herinde.

Har i dag fået min cykel fra kommunen, og er super glad for den, var en skøn fornemmelse at komme ud og cykle igen, uden det gav store smerter, og gik godt efter nogle små rettelser af styret, så er bare vildt glad

skulle bare dele min glæde med jer

godt forår derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

ved ikke om det er rigtig kategori, og er nok heller ikke en direkte debat, men måtte bare dele det her med jer herinde.

Har i dag fået min cykel fra kommunen, og er super glad for den, var en skøn fornemmelse at komme ud og cykle igen, uden det gav store smerter, og gik godt efter nogle små rettelser af styret, så er bare vildt glad

godt forår derude

ih... så gør du nu Frederica usikker...

Anmeld

25. marts 2010

Kløver

Frederic's moar skriver:

ih... så gør du nu Frederica usikker...

Ja det kan du tro

Anmeld

25. marts 2010

Michael healer

Maja84 skriver:

godt forår derude

hej

Tillykke med cyklen, jeg er lidt nysgerrig, hvordan kan det være du har fået en cykel fra kommunen ?

nysgerrige hilsner Michael

Anmeld

25. marts 2010

Kløver

Michael healer skriver:

hej

Tillykke med cyklen, jeg er lidt nysgerrig, hvordan kan det være du har fået en cykel fra kommunen ?

nysgerrige hilsner Michael

tak

jeg har fået en cykel fra kommunen da jeg har dårlige hofter/bækken, så fik en på 3 hjul med motor, så er jo ikke noget man bare lige finder i normale forretninger.

men er super glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.