Er i tvivl om noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Anonym trådstarter

JEg skal starte på p piller på lørdag, har ikke råd til at købe nogle før onsdag, sker der noget ved at jeg først starter onsdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

BinaMor

ja så er det usikkert

Anmeld

25. marts 2010

Anonym trådstarter

i hvor lang tid?

Skal ikke være sammen med nogle nemlig.

Anmeld

25. marts 2010

Muffinmus

hmm, det er vist 7 dages tid man ikke må have sex er det ikke??

Kan knap huske det, er på p-ring jo:-)

Anmeld

25. marts 2010

jannie

hej

jeg er lige startet op med mine efter at have fået prinsessen. beskeden fra min læge var at jeg ville være "usikker" gennem hele første pakke piller, med mindre jeg vidste præcis hvornår jeg havde ægløsning, og det aner jeg jo ikke det mindste om

håber du finder ud af det

jannie

Anmeld

25. marts 2010

Becks

Anonym skriver:

JEg skal starte på p piller på lørdag, har ikke råd til at købe nogle før onsdag, sker der noget ved at jeg først starter onsdag?

Det eneste der kan ske er, at din mens bliver lidt forsinket.. Så sker der ikke noget ved.. Du er ikke så heldig, så du får skatte penge tilbage imorgen

Anmeld

25. marts 2010

Skytten0111

Du skal bruge anden beskyttelse i 7 dage, hvis du tager dem for sent. ligeledes hvis du glemmer en. For så er de ikke så sikre som ellers. Det er hvad lægerne siger.

Anmeld

26. marts 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Det eneste der kan ske er, at din mens bliver lidt forsinket.. Så sker der ikke noget ved.. Du er ikke så heldig, så du får skatte penge tilbage imorgen

Nej kunne el være godt

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

Der kan gå helt kluder  i det...

Jeg har altid fået afvide at man skal starte på første mens dag med dem, når man skal starte på dem igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.