Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åh, søde ven - du skal under udvidet søgning og så søge på Emmaljunga, men jeg kan se, at det er en BBS, så det er nok ikke den model, du søger, - der er dog det hele med inkl. pusletaske.
ID på annoncen er 16606631
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chritinap skriver: Ja det ved jeg godt. Vi havde klapvognen bare i sort, og et godt råd vil være, at selvom den er møg lækker, så holder den ikke hvad den lover. Alle rillerne var hvide efter brug af den i 2 mdr (sommerperioden), selve 'læderet' var blåt. Endelig efter lang tid fik vi nyt betræk i anden farve. Altså hvis det er den der crokodile en du tænker på
Ja det ved jeg godt. Vi havde klapvognen bare i sort, og et godt råd vil være, at selvom den er møg lækker, så holder den ikke hvad den lover. Alle rillerne var hvide efter brug af den i 2 mdr (sommerperioden), selve 'læderet' var blåt. Endelig efter lang tid fik vi nyt betræk i anden farve.
Altså hvis det er den der crokodile en du tænker på
Det var nu bare den i "alm" stof...
Chritinap skriver: Puha, der er 103 sider :0 Der var ikke noget på de første ti.
Puha, der er 103 sider :0 Der var ikke noget på de første ti.
Hvis du begrænser din søgning til Emmaljunga er der overskuelige 5 sider
Mor til David skriver: Det var nu bare den i "alm" stof...
Nå okay, den er også fin syntes jeg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128