Er det ikke VILDT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. maj 2008

Doktor Doolittle

at man kan blive gift, skilt igen, få barn og leve et helt liv inde i Second Life (?)8D8(

Jeg synes det er en mærkelig tanke at have en avatar gående rundt i cyberspace, der køber hus, bliver gift, får børn osv. alt imens man selv incl. ens krop sidder foran computeren derhjemme. Gad vide om man ender med at bruge så meget tid derinde, at man forsømmer sit "rigtige" liv og måske af samme grund ender som single eller barnløs (?) Nogen af jer der har erfaringer på området (?) Jeg må indrømme jeg synes det er super fascinerende men også skræmmende.

Jeg hørte i radioen den anden dag om et par, der var gået fra hinanden i Second Life. De havde endda lige fået et barn sammen derinde. De oplevede begge reel kærestesorg, som man gør når en kæreste, man har mødt i virkeligheden, slår op (L) Lidt surrealistisk synes jeg.

Nå bare en tanke herfra ...

(H) fra Tina der jævnligt undrer sig over ting ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

MorCamilla

Tina, jeg er helt enig med dig.. Det er utroligt at man kan lave spil der er så "virkelige" men samtidig synes jeg også det er skræmmende, meget... Det skulle ikke komme bag på mig hvis der virkelig er nogle der glemmer deres "rigtige liv" og sidder ved computeren i stedet for..8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.