Slimproppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Sisley

Hej tøser

Opdager man normalt når slimproppen løsner sig og "kommer ud"? Er det en decideret prop eller bare udflådsagtigt?

Sisley
33+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Valle81

Sisley skriver:

Hej tøser

Opdager man normalt når slimproppen løsner sig og "kommer ud"? Er det en decideret prop eller bare udflådsagtigt?

Sisley
33+4

Det er sådan noget blodigt udfløds vand agtigt noget.

Lidt svært at foklare.

Det er ikke sikkert du opdager den, da den jo bare kan glide i toilettet når du tisser. Da jeg fik min datter, gik min ca en 1 1/2 time før hun kom ud:0)

Christina

41+3, som ikke har set skyggen af slimprop i denne graviditet:0)

Anmeld

25. marts 2010

Sisley

Valle81 skriver:

Det er sådan noget blodigt udfløds vand agtigt noget.

Lidt svært at foklare.

Det er ikke sikkert du opdager den, da den jo bare kan glide i toilettet når du tisser. Da jeg fik min datter, gik min ca en 1 1/2 time før hun kom ud:0)

Christina

41+3, som ikke har set skyggen af slimprop i denne graviditet:0)

Tænk jeg troede den røg ud en uges tid før fødslen...

Nå, men jeg havde bare lidt almindelig udflåd og det plejer jeg ikke, så jeg blev pludselig lidt hmmm... 

Anmeld

25. marts 2010

Halbschön

Sisley skriver:

Nå, men jeg havde bare lidt almindelig udflåd og det plejer jeg ikke, så jeg blev pludselig lidt hmmm... 

Den kan komme både som en decideret prop.. Den kan også komme helt ubemærket i form af kraftigere udflåd end normalt.. Den kan gå 6 uger før førsel.. Den kan gendanne sig... Den kan komme sammen med tegnblødning som Valle81 beskrev...

Anmeld

25. marts 2010

Valle81

Sisley skriver:

:0)

Det er meget meget forskelligt, og for nogle "ryger den ud" flere gange:0)

Man kan bruge det lidt til at tænke, nu nærmer fødslen sig nok, men intet er en garanti:0)

Knus

Anmeld

25. marts 2010

Bayze

Valle81 skriver:

:0)

Det er meget meget forskelligt, og for nogle "ryger den ud" flere gange:0)

Man kan bruge det lidt til at tænke, nu nærmer fødslen sig nok, men intet er en garanti:0)

Knus

Jep! Min er "røget ud"flere gange - første gang allerede omkring uge 32. Så det behøver atså ikke være fordi fødslen er nært forestående, men er det nok som oftest.

Den sidder jo i livmoderhalsen og kan derfor ryge ud når livmoderhalsen giver sig, dvs under veer eller plukveer. Min er netop røget ud i forbindelse med episoder hvor jeg har oplevet øgede og kraftigere plukveer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.