Good god!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

TbCp

Jeg glæder mig SÅ meget til det badeværelse er færdigt.... de mænd kan bare ikke snakke med lave stemmer.... det er da utroligt. Selvom der står 4...4!!!!!.... barnevogne i haven... jamen jeg tror sgu ikke de ser dem... det må være noget med det mandelige øje eller noget....

Jeg bliver simpelthen så hidsig og har lyst til at flå deres tunger ud!... men tror sgutte det hjælper det store...

Ja sorry, det brok her kommer i nok til at høre et par gange mere inden de er færdige med det bad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

TbCp

PS. jeg er altså ikke så voldelig i virkeligheden... det er kun inde i mit hovede

Anmeld

25. marts 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Jeg glæder mig SÅ meget til det badeværelse er færdigt.... de mænd kan bare ikke snakke med lave stemmer.... det er da utroligt. Selvom der står 4...4!!!!!.... barnevogne i haven... jamen jeg tror sgu ikke de ser dem... det må være noget med det mandelige øje eller noget....

Jeg bliver simpelthen så hidsig og har lyst til at flå deres tunger ud!... men tror sgutte det hjælper det store...

Ja sorry, det brok her kommer i nok til at høre et par gange mere inden de er færdige med det bad.

jeg tror jeg havde fortalt dem at deres tunger er nær ved at blive dit eje!

Anmeld

25. marts 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

jeg tror jeg havde fortalt dem at deres tunger er nær ved at blive dit eje!

Hahaha, måske jeg skal stå med en saks i hånden når de kommer ind.

Anmeld

25. marts 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Hahaha, måske jeg skal stå med en saks i hånden når de kommer ind.

jeps og glas med sprit, så er du klar til at konservere deres tunger med det samme!

Anmeld

25. marts 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

jeps og glas med sprit, så er du klar til at konservere deres tunger med det samme!

MUHAHAHAHA

Anmeld

25. marts 2010

Karo

Det er da utroligt at de ikke kan finde ud af at de skal være stille når de små sover

Jeg kan udemærket godt forstå du godt snart vil have de er færdige med det badeværelse.

Anmeld

25. marts 2010

TbCp

Karo skriver:

Det er da utroligt at de ikke kan finde ud af at de skal være stille når de små sover

Jeg kan udemærket godt forstå du godt snart vil have de er færdige med det badeværelse.

De skal da selvfølgelig lave det de nu skal.... det har jeg fuld forståelse for... ellers bliver vi jo aldrig færdige.... det er bare deres ide med at... ja f.eks. lige før... de havde siddet inde og spist middagsmad.... bagefter stiller de sig ud i haven og snakker, inden de går hver til sit.... at der slet ikke, oppe i deres hoveder, vågner en lille bitte tanke om at det måske var bedre lige at snakke færdig INDEN de går ud i haven til børnene....

Nå nu skal jeg se om jeg kan lade være at brokke mig mere

Anmeld

25. marts 2010

JustAnotherName

PS. jeg er altså ikke så voldelig i virkeligheden... det er kun inde i mit hovede

Haha....og du er viiildt herlig i mit hovede 

Men det er højrøstede mænd, der ikke tænker sig om, når der er børn der skal sove, IKKE !!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.