Hvornår skal man bekymre sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Mira0911

I hele sidste lå min datter syg med opkast/diarré... Det gik så over om Torsdagen.. Der var slet ikke noget Fredag og frem til i Mandags/natten til Tirsdag!

Tirsdag nat begyndte hun og kaste op igen... Vi tog til læge Tirsdag morgen og fik det samme afvide som de andre gange.. Sørge for at hun får væske og har våde bleer... Imorges gav jeg hende 50 ml mme og det hele røg op igen efter 2 timer... Så mad det kan hun ikke holde i sig..

Jeg tog temperaturen på hende for en 1½ time siden og den lå 38,6 og nu ligger den på 38,3.

Hvad er det man siger, når de har haft feber i 3 dage, så skal man kontakte lægen? Og skal temperaturen ligge på noget bestemt?

Igår ringede jeg til mit arbejde og sagde jeg kom idag.. Hvilket jeg måtte ringe om i morges og meddele at det gjorde jeg ikke..

Smed en sms til dp igår at hun kom idag.. Så der måtte jeg også ringe til og sige som det var. Dp synes det er rigtig synd og det er det første barn hun har haft, som er ramt af mave virus over 2 gange på 14 dage...

Det er synd for stakkels pige, og så 2 gange lige oveni hinanden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

trunte89

Jeg fik at videsidst Sara var syg, at hun ikke måtte have feber i mere end 3 dage, så skulle der kontaktes læge igen.

Håber hun snart kommer sig helt over det.

Anmeld

25. marts 2010

Mira0911

Er det lige meget hvor meget feberen er på så? Jeg er slet ikke inde i det...

Anmeld

25. marts 2010

trunte89

Altså hvis den har ligget over 38 i mere end 3 dage så ville jeg ringe. Mener, at de først 'rigtig' har feber når den er over 38.

Anmeld

25. marts 2010

Mira0911

Jeg må se hvordan feberen er med tiden...

Hehe hun sidder op og sover nu...

Det er sq synd for hende... Hun drikker fint saftevand - Men desværre ryger det op igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.