våd mmf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

HelleBelle

hvor længe før kan man pynte en kage, og hvordan undgår man den våde overflade??

Jeg skal hjælpe med at lave 2 kager, laver creme, mousse og smørudenpånoget i dag, lægger dem sammen i morgen, og vil så pynte i morgen aften når de har sat sig lidt. men bliver de så våde at se på når de skal på bordet lørdag eller søndag?

KH

Helle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Susan1978

så vidt jeg ved så bliver MMF kun vådt hvis du putter vand på ???

hvilket jeg i øvrigt synes er mindre kønt.

Anmeld

25. marts 2010

mariamiss6

HelleBelle skriver:

hvor længe før kan man pynte en kage, og hvordan undgår man den våde overflade??

Jeg skal hjælpe med at lave 2 kager, laver creme, mousse og smørudenpånoget i dag, lægger dem sammen i morgen, og vil så pynte i morgen aften når de har sat sig lidt. men bliver de så våde at se på når de skal på bordet lørdag eller søndag?

KH

Helle.

De kan også godt blive lidt våde at se på, når de har stået i køleskabet. Det er som om de begynder at svede når de kommer ud. det kan du undgår ved at sætte kagen i noget papkasse, eller andet der kan suge fugten...

og ellers skal du bare undgå at fjerne flormelis med vand, som susan siger...

Anmeld

25. marts 2010

HelleBelle

Tak for svar . Jeg har lavet nogle kager som ikke har "svedt" var bare bange for det skulle ske når det var til venindens gæster. Har set nogle våde kager i galleriet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.