At sige farvel til legsagerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Ina33

Pyha jeg synes altså det er hårdt at rydde op og rydde ud i børnenes legsager.

Jeg har jo besluttet mig for at jeg ikke skal have flere børn, og derfor gemmer vi heller ikke deres gamle legsager.

De ting der stadig har værdi sælger jeg, resten ryger til genbrug.

Jeg har netop ryddet ud i børnenes legekøkken. Jeg har tænkt mig at det skal til genbrug, men hold da op hvor er der meget, service, mad med velcro og et køkken i plastik. De leger faktisk stadig emd det ind imellem, og måske er det derfor jeg synes det er svært at tage væk.

Grunden til jeg vil have det væk, er at jeg har fundet ud af, at det er vist er noget af det legemad med phalater, som blev taget af markedet for nogle år siden.

Andre som også bliver vemodige over at sige farvel til gamle ting, som har vedrørt deres børn?

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Honningblomst

Loppe skriver:

Pyha jeg synes altså det er hårdt at rydde op og rydde ud i børnenes legsager.

Jeg har jo besluttet mig for at jeg ikke skal have flere børn, og derfor gemmer vi heller ikke deres gamle legsager.

De ting der stadig har værdi sælger jeg, resten ryger til genbrug.

Jeg har netop ryddet ud i børnenes legekøkken. Jeg har tænkt mig at det skal til genbrug, men hold da op hvor er der meget, service, mad med velcro og et køkken i plastik. De leger faktisk stadig emd det ind imellem, og måske er det derfor jeg synes det er svært at tage væk.

Grunden til jeg vil have det væk, er at jeg har fundet ud af, at det er vist er noget af det legemad med phalater, som blev taget af markedet for nogle år siden.

Andre som også bliver vemodige over at sige farvel til gamle ting, som har vedrørt deres børn?

Louise

Kan du ikke smide det udenfor så de kan lege med det der?

Jeg smider ikke så meget ud, det styrer børnene selv. Men de får også lov at gemme det de har brug for.

Anmeld

25. marts 2010

HelleBelle

Uha jeg synes også det er heeeeeeelt vildt svært. Jeg har så også gemt ALT i håbet om et barn mere, men det blev det ikke til, så når jeg rydder ud og sender væk er det også drømmen om en baby jeg siger farvel til. Så jo det er meget følelsesbetonet for mig også.

Helle, der altså snart skal ha solgt den barnevogn....

Anmeld

25. marts 2010

Ina33

HelleBelle skriver:

Uha jeg synes også det er heeeeeeelt vildt svært. Jeg har så også gemt ALT i håbet om et barn mere, men det blev det ikke til, så når jeg rydder ud og sender væk er det også drømmen om en baby jeg siger farvel til. Så jo det er meget følelsesbetonet for mig også.

Helle, der altså snart skal ha solgt den barnevogn....

Barnevognen Gisp . Den solgte jeg for et års tid siden, er du gal jeg vrælede da de var kørt med den....  Heldigvis fik jeg en god pris for den, så det kunne jeg trods alt trøste mig med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.