Alice Cooper og jeg kommer til Randers!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

AAAARGH,det er sååå vildt!Jeg har forgudet den mand i over 20 år,og nu kommer han sgu til Randers...neeej,sikke en måned,jeg skal se Rammstein et par uger før

Måtte bare dele min glæde...ikke engang mit stakkels betændte,smertende,døve øre,som jeg skal til lægen med i dag,kan ødelægge min dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Milka

Pernilleh skriver:

AAAARGH,det er sååå vildt!Jeg har forgudet den mand i over 20 år,og nu kommer han sgu til Randers...neeej,sikke en måned,jeg skal se Rammstein et par uger før

Måtte bare dele min glæde...ikke engang mit stakkels betændte,smertende,døve øre,som jeg skal til lægen med i dag,kan ødelægge min dag

weeeeeeeha!!

Anmeld

25. marts 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Feeeedt!!!

Og jeg glæder mig også som en sindsyg til Rammstein Det bliver SÅ stort.... og på Sjælland, hvor vi skal høre dem, kommer Volbeat også!!! Yiiihaaa!

Anmeld

25. marts 2010

Pernilleh

TbCp skriver:

Feeeedt!!!

Og jeg glæder mig også som en sindsyg til Rammstein Det bliver SÅ stort.... og på Sjælland, hvor vi skal høre dem, kommer Volbeat også!!! Yiiihaaa!

Ja,det bliver det vildeste!For min mand og min bror bliver det en tand vildere,de skal nemlig se Ac/Dc 2 dage efter Rammstein.

Så på 3 uger skal de altså se : Rammstein,Ac/Dc og Alice Cooper

Åh,jeg glæder mig helt vildt,min bror og jeg skal bare til Randers og stalke golfbaner i håb om en autograf

Anmeld

4. juni 2010

diller

Hej Pernille, mand og bror.

jeg har gennem et stykke tid læst en føljeton om Alice Cooper, som er skrevet af en fyr på Fyn.

det er en gennemgang af historien, og alle plader, som blir gennemgået ned i detaljer, og det har været fedt. måske i osse kunne være interesserede? det lyder som om i er fans på et plan som kunne berettige til at læse det osse?

MVH Kim

Anmeld

4. juni 2010

diller

Og hvordan var iøvrigt Randers koncerten?

Anmeld

4. juni 2010

Pernilleh

diller skriver:

Hej Pernille, mand og bror.

jeg har gennem et stykke tid læst en føljeton om Alice Cooper, som er skrevet af en fyr på Fyn.

det er en gennemgang af historien, og alle plader, som blir gennemgået ned i detaljer, og det har været fedt. måske i osse kunne være interesserede? det lyder som om i er fans på et plan som kunne berettige til at læse det osse?

MVH Kim

Hej Kim.

Det er rigtig pænt af dig,det vil vi da meget gerne læse.Ja,jeg har jo som sagt forgudet manden siden jeg var 12(er nu 34),så jeg betragter da mig selv som rimelig stor fan

Du spørger til koncerten i Randers.Mener du Rammstein i går?For Randers koncerten er først d. 23/6.Hvis du gør,så var det FEDT!Jeg er måske lidt forvænt med at stå helt oppe ved scenen,og det gjorde jeg ikke i går,så jeg døjede lidt med at se.Jeg er kun 157 cm.,og så er det sgu lidt surt at stå blandt en masse høje mennesker,men det var kanon at se og høre dem live.Og det scene show de har,jamen,det skal bare opleves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.