SØGER: "jeg har en søn" (bog)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Kloster

Hej.

Jeg søger en bog der hedder "Jeg har en søn". Skrevet af Jeanne og Don Elium.

Det er en fagbog om drengebørn, adfærd, natur, behov og pupertet.

Kan simpelthen ikke finde den i butikkerne... Har selv haft den, men har lånt den ud for nogle år siden og kan ikke huske til hvem...

Håber virkelig nogle kan hjælpe mig...

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Michael healer

Kloster skriver:

Hej.

Jeg søger en bog der hedder "Jeg har en søn". Skrevet af Jeanne og Don Elium.

Det er en fagbog om drengebørn, adfærd, natur, behov og pupertet.

Kan simpelthen ikke finde den i butikkerne... Har selv haft den, men har lånt den ud for nogle år siden og kan ikke huske til hvem...

Håber virkelig nogle kan hjælpe mig...

VH Kloster

Hej

Jeg ved godt det ikke er det samme, men hvis ikke du vidste det kan du låne den på biblioteket, det vil bedre end slet ikke at kunne læsse id en tænkte jeg,  se her

http://bibliotek.dk/vis.php?origin=sogning&field4=forfatter&term4=Elium&field2=titel&term2=Jeg+har+en+s%F8n&field3=emne&term3=&field1=fritekst&term1=&mat_text=&mat_ccl=&field_sprog=&term_sprog%5B%5D=&field_aar=year_eq&term_aar=&target%5B%5D=dfa

mvh Michael

Anmeld

25. marts 2010

RumlesMor

BabySam har ført den serie...jeg har selv pige-udgaven. Og nu hvor jeg venter en søn, vil jeg gerne have den også. Mon ikke de kan bestille dem hjem, hvis de ikke allerede står på hylden...

Anmeld

25. marts 2010

Kloster

Michael healer skriver:

Hej

Jeg ved godt det ikke er det samme, men hvis ikke du vidste det kan du låne den på biblioteket, det vil bedre end slet ikke at kunne læsse id en tænkte jeg,  se her

http://bibliotek.dk/vis.php?origin=sogning&field4=forfatter&term4=Elium&field2=titel&term2=Jeg+har+en+s%F8n&field3=emne&term3=&field1=fritekst&term1=&mat_text=&mat_ccl=&field_sprog=&term_sprog%5B%5D=&field_aar=year_eq&term_aar=&target%5B%5D=dfa

mvh Michael

Hej.

Tak for svar. Jeg har den faktisk til at ligge lige ved siden af mig, men den er lånt på bib. Den ska bestilles hjem fra Aalborg af og jeg kan kun låne den i 1 mdr.

Ville nu gerne at jeg havde den personligt, så jeg kunne kigge i den, når jeg har brug for det. For de drenge har en forunderligt hovede, jeg kun mener vil gavne mig, hvis jeg læste lidt om det

Anmeld

25. marts 2010

Michael healer

Kloster skriver:

Hej.

Tak for svar. Jeg har den faktisk til at ligge lige ved siden af mig, men den er lånt på bib. Den ska bestilles hjem fra Aalborg af og jeg kan kun låne den i 1 mdr.

Ville nu gerne at jeg havde den personligt, så jeg kunne kigge i den, når jeg har brug for det. For de drenge har en forunderligt hovede, jeg kun mener vil gavne mig, hvis jeg læste lidt om det

Ja jeg forstår, men hvis ikke andre reservere den, kan du genlåne den 2-3 gange, så du faktisk har den i 3-4 måneder af gangen ;-)

Anmeld

25. marts 2010

oo

du burde kunne se ISBN nummeret på bogen selvom den er lånt på biblo, og ud fra det nummer kan boghandlerne slå den op og se om den overhovedet kan bestilles hjem

hilsen en gammel boghandler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.