Opdatering: Har haft indbrud i nat :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Bom

Hej Piger..

Jeg vil da lige komme med en opdatering på vores indbrud som vi havde i starten af januar..

Efter indbrudet fandt vi en dåse ude på vores vej, som var en "model" vi havde haft, den kom politiet og hentede for at tjekke dna.
De ringede så fra politiet for en uge siden, og spurgte om vi kendte en mand der hed: -------, og det gjorde vi ikke.. De ville så kører ud og hente ham til en afhøring.

Idag ringer politiet igen, og fortæller at manden benægter og har været herude, så nu skal det for retten, og derfor ville han så hører om vi ville søge erstatning fra den pågældende mand, og det vil vi selvfølgelig.. Men han ville ikke love at vi fik noget ud af det, men det er jo et forsøg vær..

Jeg vil egentlig bare rose politiet for deres arbejde, havde aldrig troet at de ville gøre så meget ud af så lidt.. Men det er vel også sjældent at de har så gode spor og gå efter, som de har haft her hos os..

Så nu krydser jeg bare fingre for at manden bekender i retten, og fortæller hvor min barnevogn er henne...

Knus Maria

https://www.baby.dk/debat/35848pi1/ordet-er-frit/har-haft-indbrud-i-nat----.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

FruEllingsen

Det er da virkelig rart at politiet gør så meget for at hjælpe, så føler man sig i gode hænder.

Håber det er den rigtige mand de har fat i

Anmeld

25. marts 2010

Mira0911

Dejligt at politiet har gjort alt hvad de kunne... Og håber du får din barnevogn igen...

Anmeld

25. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er da godt at de har fanget ham. Håber han bekender. Godt arbejde

Anmeld

25. marts 2010

lululupo

ej hvor fantastisk.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.