HVA H GØR JEG...HVA VILLE DU GØR SOM MOR

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. maj 2008

H+S Skjolgborg.

Endelig ringe min kærestes advokaten ringe i dag til ham.
Han fortalt om min sag eller hva man siger om min..
Hun sagde jeg skulle gør hva jeg syntes der var det bedste for min datter..
Jeg hælder meste til af holde hende her til vi har været i statsforvalningen og fået fastlagt samværd..
Men Men på den anden side ønsker jeg også de skal se mega svært...
Jeg syntes bare ikke den holde han har hende en hel uge onsdag til onsdag nu.
Da han ikke selv passer hende fra søndag til onsdag pga han arbejde og så er hun enten er hos farmor( om jeg meste håber hun er som aftalt eller stiller ? om hans to kæreste har hende hved det ikke helt..
Jeg ser bare hun er her og det er det bedste for hende..
Jeg er lidt forvirre omkring hva jeg skal og ikke skla gøre..
Selv vuggestuen som vi var til forældremøde med den 15 maj sagde af vores datter skulle kun havde far og mor og farmor/bedsteforældre efter behov og de syntes jeg havde ret i det jeg sagde osv...
og hun kunne virke forvirre der også til tider..
Mega svært det her mega iii han ikke vil nogle af de tre løsningenr jeg er komme med om samværd eller selv komme med en dyt...

Så nu har jeg søgt om af få det fastlagt + af han kun har hende i ulige weekend.Så har jeg lidt af forhandle med tro jeg man siger.Hvis det er så onsdag til søndag i ulige uge.. Ser ingen grund til vores datter har 3-4 sove og være steder i hans uge max 2 ham og vuggestuen...
Her hos mig er det her og kun her dog er det da oki man er ude og af og til sover hos familie ikke det jeg siger men ikke hver uge eller weekend...
hva pokker ville i gøre i mit sted venter stadig på brev fra statsforvaltningen de havde mit brev den 15 maj-08..
Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

MorCamilla

Hejsa Henriette..

Sikke en pine du er kommet i:( Jeg kan godt forstå at du gerne vil at din datter skal se hendes far, men samtidig skal det også være hjemme hos ham, og ikke hos hans forældre og rundt omkring ved kærester osv..

Hvis det var mig ville jeg også få det fastlagt, så han har hende i faste weekender og måske i hverdagene som du selv skriver.. Det er klart bedst for hende, at hun "ved" at hun skal være hos far fra f.eks fredag til søndag eller lignende...

Jeg vil ønske dig alt held og lykke med det.. Jeg håber at I finder en løsning...

(H) fra Camilla

Anmeld

27. maj 2008

Doktor Doolittle

Hej Henry

Jeg ville gøre som du og ville også have de samme tanker - at hvis hun skulle være hos ham så skulle det være hos ham og ikke hos farmor eller hans kæreste.

Jeg håber det løser dig på en god måde, jeg ønsker dig al mulig held og lykke med det :)

(H) fra Tina

Anmeld

28. maj 2008

H+S Skjolgborg.

hej tina...sjovt du skriver henry....
hvordan kunne du dog lige vide jeg siden jeg var 5 år er bleve kaldt det*GH*...

mange tak for dit svar.JA jeg håber bare snart jeg få et brev om en dato om af få fastlagt samværd det er et H det her...Men sådan er det jo bare pt.
knus fra henriette

Anmeld

28. maj 2008

H+S Skjolgborg.

Hejsa Camilla.
Tak for dit svar.
Ja det ville jeg også ønske..
Men jeg hved ikke om de derned se sådan på det af når han har hende er det hos ham hun som så osv(af sove)..
Men nu må jeg se..Jeg håber bare snart jeg få et brev og en dato..
For ventiden er iiiiii
Knus fra henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.