Åh nej der er fodbold....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Barbamama

og jeg SURFER rundt herinde og leder efter andre der også keder sig.... He he..... Hvad har I på hjerte tøser???? Kom med en god historie eller en dårlig. Whatever... Jeg voldkeder mig mens kæresten ser bold....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

blomst84

michella80 skriver:

og jeg SURFER rundt herinde og leder efter andre der også keder sig.... He he..... Hvad har I på hjerte tøser???? Kom med en god historie eller en dårlig. Whatever... Jeg voldkeder mig mens kæresten ser bold....

JA!! har det på samme måde lige nu.. bold bold bold  så er det godt at man kan sidde herinde med god samvittighed 

Anmeld

24. marts 2010

Mira0911

michella80 skriver:

Ja her ser kæresten også bold....

Anmeld

24. marts 2010

Barbamama

blomst84 skriver:

JA!! har det på samme måde lige nu.. bold bold bold  så er det godt at man kan sidde herinde med god samvittighed 

ha ha ha ja sådan har jeg det også.... Men når man nu har været alle indlæggene igennem og ikke har flere man kan "blande sig i" hvad gør man så.. Bom bom bom..... He he... Og jeg synes jeg er for træt til at læse i en bog.....

Anmeld

24. marts 2010

tumle81

Også herhjemme...

Der kommer snart de unge mødre...

Knus Kathrina

Anmeld

24. marts 2010

Barbamama

ja men kampen er jo ikke slut.... Jeg får ikke manden til at skifte kanal. Ha ha ha

Anmeld

24. marts 2010

Ansemusen

Åhh hvor er jeg dog glad for at min kæreste overhovedet ikke gider se fodbold!!! Super dejligt  Har en Far der går ganske meget op i det. Øv!

Anmeld

24. marts 2010

Barbamama

Ansemusen skriver:

Åhh hvor er jeg dog glad for at min kæreste overhovedet ikke gider se fodbold!!! Super dejligt  Har en Far der går ganske meget op i det. Øv!

ha ha ha ha kæresten synes også det er ret sjovt når han siger til mig der er en kamp.... Hi hi... JEg siger altid ÅÅÅÅÅH neeeej

Anmeld

24. marts 2010

Barbamama

Ej jeg tror sgu bare jeg kommer til at gå tidligt i seng. Er alligevel mega smadret....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.