Smerter ved støvsugning og lign.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Kvindemin

Hej søde piger.
Jeg er kun i uge 13 og jeg for ubehagelige smerter i min mave ved støvsugning, og når jeg bare generelt knokler. Altså knoklede i bare videre eller burde jeg tage den lidt med ro?
Og hvorfor disse smerter, allerede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

mariamiss6

Jeg gætter på plukkeveer - som selvfølgelig er et tegn på at du bør sætte dig, og slappe af, og trække vejret helt roligt....

Men smerter hvordan?

hvis du er første gangs gravid, så er det lidt unormalt at du kan mærke plukkeveer, er du 2. eller flergangs gravid, så er det ikke helt ved siden af

Anmeld

24. marts 2010

Kvindemin

mariamiss6 skriver:

Jeg gætter på plukkeveer - som selvfølgelig er et tegn på at du bør sætte dig, og slappe af, og trække vejret helt roligt....

Men smerter hvordan?

hvis du er første gangs gravid, så er det lidt unormalt at du kan mærke plukkeveer, er du 2. eller flergangs gravid, så er det ikke helt ved siden af

2 gangs. (og jeg husker så godt som intet fra dengang )
Min mave bliver ikke hård, jeg fik bare smerter da jeg var færdig, og så snart jeg rejser mig fra min sofa nu, så har jeg stadig disse smerter. Nede for neden, begge sider af maven.

Knus

Anmeld

24. marts 2010

mariamiss6

Chritinap skriver:

2 gangs. (og jeg husker så godt som intet fra dengang )
Min mave bliver ikke hård, jeg fik bare smerter da jeg var færdig, og så snart jeg rejser mig fra min sofa nu, så har jeg stadig disse smerter. Nede for neden, begge sider af maven.

Knus

Mere som noget der skærer? så er det nok nærmere ligamentsmerter, som er helt sandsynligt i alle graviditeter, og på alle tidspunkter....

ligamentsmerter er at de elastikker der holder livmoderen, giver sig, og det er klart det niver lidt... det passer i hvert fald med smertens placering, ud til siderne

Anmeld

24. marts 2010

Kvindemin

mariamiss6 skriver:

Mere som noget der skærer? så er det nok nærmere ligamentsmerter, som er helt sandsynligt i alle graviditeter, og på alle tidspunkter....

ligamentsmerter er at de elastikker der holder livmoderen, giver sig, og det er klart det niver lidt... det passer i hvert fald med smertens placering, ud til siderne

Det føles ikke som det, det er sådan noget der hele tiden kommer syntes jeg (altså ligementssmerter) , de kommer jo heller ikke kun efter støvsugning eller overbelastning.
Det er altså ikke fordi jeg vil pive, men hold kæft hvor gør det stadig ondt.
Tror vidst bare jeg har haft for mange fridage, og min dovne krop skal igang igen.

Man bliver altid lidt 'nervøs', også selvom det er 2 gang
- ved du nok.

Anmeld

24. marts 2010

RumlesMor

Uanset om det er ledsmerter eller andre smerter, så er det jo kroppens måde at "sige fra"...så ville helt klart sætte tempoet lidt ned, holde en lille pause og se om det hjalp. Udvikler det sig så ring til lægen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.