Hvad fik i tiden til a gå med ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

238 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Rikkemor89

Ja som alle nok kan se er tiden snart til termins datoen & jeg er jo så heldig a jeg blir sat igang på dagen, så jeg kommer ikk til a gå over tiden, så mit spørgsmål er bar nu, hvad fik i de sidste 3 uger til a gå med ? Jeg har mange smerter i mit bækken, så det ikk fordi jeg kan det store .. Nogen forslag ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Halbschön

ThulinJust skriver:

Ja som alle nok kan se er tiden snart til termins datoen & jeg er jo så heldig a jeg blir sat igang på dagen, så jeg kommer ikk til a gå over tiden, så mit spørgsmål er bar nu, hvad fik i de sidste 3 uger til a gå med ? Jeg har mange smerter i mit bækken, så det ikk fordi jeg kan det store .. Nogen forslag ?

Tjah, jeg gik så også lige 15 dage over tid, så der var ekstra ventetid.. Men jeg lavede faktisk ikke så meget.. Vi flyttede uge før termin, så jeg brugte nogle af dagene på at pakke lidt ud, men det blev med rigtig mange pauser pga min KÆMPE mave og bækkenløsning... Men ellers gik tiden med besøg af venner og familie... Og ellers bare lidt pusse nusse arbejde..

Anmeld

24. marts 2010

Rikkemor89

Tak for svaret (: Jeg har nemlig oss bækkenløsning osv så jeg kan ikk lave det store .. Synes bare tiden den er lang, men jeg har oss gået hjemme siden november, så tiden er jo lang (:

Anmeld

24. marts 2010

Pige2009

Sex & the City, Matador og Krøniken. Desuden læste jeg en masse bøger Det er godt at hvile en masse inden fødslen så du er klar. Det er jo som at løbe en marathon og lidt til.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.