Vægt tab under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Margorie

Hej er der nogen der ved om man må forsætte sit vægt tab hvis man bliver gravid? Jeg vejer desværre på den dårlige side af 20 kg for meget. Og det vil jeg jo gerne af med. Men nu har jeg lige testet positiv Hvilket vi er lykkelige over! Men, behøver jeg opgive min sunde livstil?? Ved godt jeg kan spørge min læge men ham ser jeg først i næste uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Ina33

Min umiddelbare tanke er at det da kun er godt for baby, at du nu har en mere sund livsstil.

Jeg tror blot du skal være opmærksom på, at du ikke sulter, og at du får de nødvendige vitamine rog mineraler.

Men altså jeg ved ikke så meget om det, så lad os håbe at der er andre kloge "baby"er der også svarer dig.

Tillykke med graviditeten.

Louise

Anmeld

24. marts 2010

oo

altså jeg har tabt mig igennem min graviditet og jeg var også 20+ for meget. Så længe man passer på sig selv og får de ting baby skal bruge, tror jeg bestemt ikke der er nogen problemer i det når man "har noget at gi af"

jeg har forresten ikke gjort noget for det andet end at have massiv kvalme i 6 uger.

Anmeld

24. marts 2010

msax

Så længe det ikke er en fanatisk slankekur du er på, må du gerne fortsætte din sunde livsstil.

Når man er gravid skal man følge de gænse kostråd og dyrke så meget motion som man kan.

SMIL Mette 20+6

Anmeld

24. marts 2010

Rikkemor89

Hej da jeg fandt ud af at jeg var gravid, var jeg også igang med at tabe mig, gik til læge en gang om ugen for at blive vejet osv, hun sagde da jeg blev gravid at nu skulle jeg ikk tænke på at tabe mig, men spise sundt & lave det motion jeg kunne.. Og selv om at jeg er en stor ung kvinde, har jeg altså taget 15kg på indtil videre & det er der ikke nogen som har sagt noget til.. Så du må ikk tabe dig som sådan.. Det var det min læge sagde.. Men leve sundt & dyrke motion skader jo ingen (:

Anmeld

24. marts 2010

Halbschön

Marge skriver:

Hej er der nogen der ved om man må forsætte sit vægt tab hvis man bliver gravid? Jeg vejer desværre på den dårlige side af 20 kg for meget. Og det vil jeg jo gerne af med. Men nu har jeg lige testet positiv Hvilket vi er lykkelige over! Men, behøver jeg opgive min sunde livstil?? Ved godt jeg kan spørge min læge men ham ser jeg først i næste uge.

Sålænge du spiser sundt og varieret og ikke er på en decideret kur, så fortsæt du bare

Anmeld

24. marts 2010

XXSS

Altid sund kost  og motionen til og med du ikke kan længere af fysiske årsager.. Du kan mærke når du træner for meget og så skal du holde..

Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.