Hvad skal jeg gøre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Anonym trådstarter

Hjælp smukke kvinder.
har i dag set en gammel ven ( gemmen 3 år )  Var faktisk forelsket i ham inden jeg mødte min nuværende kæreste.
Da jeg så så ham idag og snakkede med ham, kom det IGEN!. jeg er altså forlovede og har hus og planlægger barn med min nuværende.
Han venter STADIG på mig. Han er dybt forelsker i mit. og har han været i 3 år.

Hvordan skal jeg håntere det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

otlitrom

Du må stille plus'er og minus'er op på den gode gammeldaws måde, og se, hvad du kommer frem til. Kun DU kan svare på det spørgsmål. Men tag beslutningen og hold dig til den. Det er unfair for din nuværende kæreste, hvis I bliver gift og får barn og du egentlig har følelserne for en anden...

Anmeld

24. marts 2010

karina1980

det tror jeg faktisk alle oplever, jeg har ihvertfald.

men det jo svært at råde dig,

personligt ville jeg nok bruge den følelse som et behageligt minde og noget rart at tænke tilbage på, mens jeg var sammen med ham jeg nu havde valgt at stifte liv og barn sammen med.

jeg ville aldrig smide noget væk for en gammel flamme, ej heller selvom han fortalte han ventede på mig,

Anmeld

24. marts 2010

Lotus86

Der er vel en grund til at du er sammen med din nuværende kæreste og ønsker at få børn sammen med ham, det er vel fordi du elsker ham og ønsker, at være sammen med ham altid..??

Anmeld

24. marts 2010

ooo

Det er altid rart at møde en, man har haft følelser for, og høre at han også har været, og stadig er vild med en.

Men mon ikke det er et tilfælde af "hvad nu hvis", hvad nu hvis i var endt sammen, hvordan ville dit liv så se ud osv. For mig ville det være smigrende at høre en fyr havde følelser for mig, men jeg ville nok også passe på ikke at forveksle det med en forelskelse eller kærlighed.

Jeg håber at det gav mening, og at du finder ud af hvad der er rigtigt for lige dig i denne situation.

Metha.

Anmeld

24. marts 2010

Michael healer

kitty skriver:

Du må stille plus'er og minus'er op på den gode gammeldaws måde, og se, hvad du kommer frem til. Kun DU kan svare på det spørgsmål. Men tag beslutningen og hold dig til den. Det er unfair for din nuværende kæreste, hvis I bliver gift og får barn og du egentlig har følelserne for en anden...

enig godt svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.