Hej Piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Dictes mor

Hejsa piger,
Jeg er lige kommet hjem nu efter nogle lange dage på barselsgangen. Vi er allesammen meget trætte og skal lige finde ind i en rytme herhjemme, men vi er meget lykkelige, og jeg synes Dicte er noget af det mest fantastiske i hele verden, tænk at jeg har kunnet lave hende! Vi er så heldige.

Jeg skal nok skrive lidt mere en dag, hvor der er lidt mere overskud, men lige nu skal vi vist lige hvile os lidt 

Ps. internettet virker nu igen på mirakuløs vis

Knus camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Ida.

Velkommen hjem - til jer alle tre!! Glæder mig til at høre mere - og se billeder ikke mindst!

(PS. Ret lige din status )

Anmeld

24. marts 2010

oo

iiiiih! jeg kan slet ikke vente med at se billeder af vidunderet

Anmeld

24. marts 2010

Karo

Majastina skriver:

Hejsa piger,
Jeg er lige kommet hjem nu efter nogle lange dage på barselsgangen. Vi er allesammen meget trætte og skal lige finde ind i en rytme herhjemme, men vi er meget lykkelige, og jeg synes Dicte er noget af det mest fantastiske i hele verden, tænk at jeg har kunnet lave hende! Vi er så heldige.

Jeg skal nok skrive lidt mere en dag, hvor der er lidt mere overskud, men lige nu skal vi vist lige hvile os lidt 

Knus camilla

Hvor er det dog dejligt at høre fra dig Camilla

Mange gange tillykke med lille Dicte. Vi glæder os meget herinde til at se et billede eller to af vidunderet når du engang får tid og overskud.

Katja

Anmeld

24. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Hejsa piger,

Knus camilla

hej smukke!!!

TILLYKKE

så var det en lille Dicte!! :0)

hvor er det bare fantastisk!  jeg glæder mig SÅ meget til at se et billede af dejlige lille Dicte! og du har ret Camilla, det er fantastisk og uforståeligt at se, at man kunne "lave" et menneske i sin krop!

knus fra os

Anmeld

24. marts 2010

Barbamama

Majastina skriver:

Hejsa piger,

Knus camilla

Wohooooo TILLYKKE med hende!!!! Det er bare fantastisk men også hårdt så sov for guds skyld når du kan.  Men ja man bliver helt overrasket over at man kan lave så fantastisk en ting inde i ens egen krop!!!!

Anmeld

24. marts 2010

msax

VELKOMMEN hjem søde.

Er det ikke dejligt at være hjemme i vante omgivelser? jeg kan huske jeg var ved at gå til på barselsgangen - der var så kedeligt og man kunne ikke lige gøre det man havde lyst til.

NYD lille fantastiske Dicte, nyd hendes babyduft og bløde hud. Nyd jeres lille bobbel og lad rod være rod. Det er jer tre det drejer sig om nu.

Det er lidt et mirakel at vores kroppe kan danne et lille nyt menneske ud fra to celler der smelter sammen. Og det er mig stadig lidt surrealistisk at vi kan det.

Ring eller skriv hvis du mangler en til at svinge støvsugeren eller lufte hunden. Jeg er sikker på at Molly og Amy vil komme godt ud af det med hinanden.

STORT smil fra Mette 20+6

Anmeld

24. marts 2010

anna-jonas

Tillykke, Camilla............med dit lille mirakel............glæder mig meget til at se billeder.

Knus Mette

Anmeld

24. marts 2010

JustAnotherName

Velkommen hjem 

OG HJERTELIGT TILLYKKE MED LILLE DICTE  

Anmeld

24. marts 2010

NaFe

Velkommen hjem til jer.... Håber af alt gik rigtig godt... Glæder mig rigtig meget til a høre og se om den lille nye...

Stort tillykke med hende...

knus natasja og feluca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.