kunne i teste før tid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.055 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

lotte32

Til jer med tvillinger, snakkede lige med manden om man mon danner mere/hurtigere hCG når man venter tvillinger, og om man derfor så kan teste tidligere?

nogle erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Lady Marion <3

lotte31 skriver:

Til jer med tvillinger, snakkede lige med manden om man mon danner mere/hurtigere hCG når man venter tvillinger, og om man derfor så kan teste tidligere?

nogle erfaringer

Jeg har kunnet teste posetiv 3 dage før alle 3 gange   Ingen tvillinger her .

Anmeld

24. marts 2010

Faith

lotte31 skriver:

nogle erfaringer

Jeg venter tvillinger og kunne teste positiv en dag før. Men de kloge siger godt nok at Hcg er kraftigere når man venter tvillinger.

Anmeld

24. marts 2010

mortilfreja

lotte31 skriver:

nogle erfaringer

Nu er jeg jo vildt nysgerrig..

Hvornår skal du teste??

Anmeld

24. marts 2010

lotte32

mortilfreja skriver:

Nu er jeg jo vildt nysgerrig..

Hvornår skal du teste??

hihi ja det med nysgerrigheden, det kender jeg godt 

jamen jeg skal jo efter planen teste på onsdag, altså om en uge, men så var det jo jeg tænkte, at eftersom jeg havde to æg denne gang, og dermed har chance for tvillinger, og det så kombineret med en high sensitive test, så havde jeg egentlig planer om at prøve at teste et par dage før er pænt utålmodig

og rent praktisk, ville det også være en fordel hvis jeg kunne få et resultat allerede søndag eller mandag

Anmeld

24. marts 2010

mortilfreja

lotte31 skriver:

hihi ja det med nysgerrigheden, det kender jeg godt 

jamen jeg skal jo efter planen teste på onsdag, altså om en uge, men så var det jo jeg tænkte, at eftersom jeg havde to æg denne gang, og dermed har chance for tvillinger, og det så kombineret med en high sensitive test, så havde jeg egentlig planer om at prøve at teste et par dage før er pænt utålmodig

og rent praktisk, ville det også være en fordel hvis jeg kunne få et resultat allerede søndag eller mandag

Glæder mig til opdateringen

Anmeld

24. marts 2010

businesstigger

Nederst på siden er der tabel over hCG i forhold til graviditet med ét barn og tvillinger:

www.min-mave.dk

Anmeld

25. marts 2010

lotte32

businesstigger skriver:

Nederst på siden er der tabel over hCG i forhold til graviditet med ét barn og tvillinger:

www.min-mave.dk

Tak for det 

kan jo læse at ,som med alt andet, så er hCG tallet også individuelt, fra graviditet til graviditet, så må jo nok bare væbne mig med tålmodighed....

(lettere sagt end gjort)

Anmeld

25. marts 2010

businesstigger

lotte31 skriver:

Tak for det 

kan jo læse at ,som med alt andet, så er hCG tallet også individuelt, fra graviditet til graviditet, så må jo nok bare væbne mig med tålmodighed....

(lettere sagt end gjort)

Ja det er tarveligt - hvorfor ikke bare et facit så man vidste hvad man kunne forvente?!!

Anmeld

25. marts 2010

Honningblomst

Nu har jeg ikke tvillinger men det havde jeg til at starte med....jeg kunne teste positivt allerede 5 dage efter ægløsning og jeg fik tidligere symptomer end vi de to første. Jeg fik så en lille blødning på et tidspunkt og alle symptomer forsvandt. Jeg troede det var slut, men da jeg var ind eved lægen sagde han at på første skanning havde der været to skygger, så det var en tvilling der var røget ud.

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.