Hormonspiral.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Sees

Hej de damer.

Min læge har forslået mig at jeg dropper p-pillerne og får mig en hormonspiral istedet for, og det skal da overvejes  ..

Er der nogle af jer der har erfaring med sådan en hormonspiral? Og hvad er forskellen på en hormonsprial og en almindelig spiral?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Sees

op ?

Anmeld

24. marts 2010

Sees

OP!

Anmeld

24. marts 2010

Halbschön

Ess. skriver:

Hej de damer.

Min læge har forslået mig at jeg dropper p-pillerne og får mig en hormonspiral istedet for, og det skal da overvejes  ..

Er der nogle af jer der har erfaring med sådan en hormonspiral? Og hvad er forskellen på en hormonsprial og en almindelig spiral?

Som sådan kender jeg ikke noget til det, men har læst mig lidt frem til det her http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=105. Har brugt siden en del på det sidste, da jeg overvejer at skifte præventionsform..

Knus

Anmeld

24. marts 2010

SpunkenJo

Jeg har hormondpiral, og er glad for den.

Jeg ville helst have haft en kobber, men fordi man kan risikere en kraftigere menstruation, turde jeg ikke, for jeg har tidligere haft store problemer med min menstruation.

Som det ser ud nu, har jeg haft den i et halvt år, og jeg har nu stort set ike menstruation mere. De første par måneder havde jeg en del pletbløderi, men nu er der ingenting!!!

Så jeg er helt vild med min hormonspiral, det virker bare.

Det er ike en fornøjelse at få sat den op, men det er hurtigt overstået.

Knus Jo

Anmeld

24. marts 2010

Sees

SpunkenJo skriver:

Jeg har hormondpiral, og er glad for den.

Jeg ville helst have haft en kobber, men fordi man kan risikere en kraftigere menstruation, turde jeg ikke, for jeg har tidligere haft store problemer med min menstruation.

Som det ser ud nu, har jeg haft den i et halvt år, og jeg har nu stort set ike menstruation mere. De første par måneder havde jeg en del pletbløderi, men nu er der ingenting!!!

Så jeg er helt vild med min hormonspiral, det virker bare.

Det er ike en fornøjelse at få sat den op, men det er hurtigt overstået.

Knus Jo

Det er nemlig også pga. den uregelmæssige mens, at min læge forslog det.
Sidst jeg havde mens varede det i 26 dage, og så havde jeg det pludselig ikke i 2 måneder, og så kom det igen i 2 dage, og så ingenting i 13 dage, og så kom det igen og blev i 10 dage - Det er noget værre bøvl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.