De dumme bisser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Puha, hvor er det hårdt at være mor i øjeblikket.

Liam var jo lidt sent ude med de bisser (han er 8 måneder) men for 14 dage siden fik han endelig den første tand, 2 dage efter kom den næste og igår fik han endnu en. Og han er IKKE glad.

Synes godt nok det er hårdt at han skal have så mange på een gang. Han sover dårligt, er ekstremt pylret og spiser ikke nær så meget som han plejer, det med maden synes jeg er meget bekymrende...er det normalt?

Og kan næsten ikke overskue hvis tænderne bare skal blive ved med at poppe op en efter en. Jeg har brug for søøøøøvn.

Vi har både forsøgt med våd karklud i fryser, bideringe osv. men synes ikke rigtig der er noget der virker.

Havde lige brug for at komme ud med det. Nu sover han heldigvis, så tror jeg vil lægge mig på sofaen og slappe lidt af. Puh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Mussen2

Her er vi også ved at få de første to tænder i en alder af 9 mdr. Jeg har hørt at agurk kan lindre og det vil min datter rigtig gerne sidde og gumle på. Jeg har desuden købt gummedråber i matas, om de virker ved jeg ikke. Men hun vil gerne have dem på.

Jeg har også købt en lille tandbørst til hende, som hun får og lege med på puslebordet. Det vil hun rigtg gerne og så er det jo også nemmere at børste bisserne, når hun er vænnet til den.

Pøj pøj. Trøst dig med at nogle eksperter, siger at jo senere de får tænder, jo stærkere er de.

Anmeld

24. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det er helt normalt.Alexander fik også først sine første tænder i januar,da var han 8 mdr.,og nu er han igang med nr. 5,6 og 7.I de perioder spiser han næsten ingenting,er pylret og sover ikke så godt...så helt normalt men trælst så længe det står på.

Anmeld

24. marts 2010

Mira0911

Det kan være en hård tid...

Her bruger jeg agurke skiver, gummedråber, bideringe... Til natten lidt panodil...

Anmeld

24. marts 2010

Iliasmor

har fået noget på apoteket til min søn men man ska ha recept på d og d hjælper;-) d sku bedøve det lidt, prøv og spørg din læge..

Anmeld

24. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Tak for de gode råd. Har prøvet med noget agurk, det så ud som om det var rart at tygge i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.