Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Liljesilas

Hej piger.

Jeg er i lige kommet ind i 3. trimester, og jeg er begyndt at døje med kvalme

Er det normalt, og nogle der ved hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

missie20

Jeg havde faktisk også kvalme lige i starten af 3.trimester. Har ikke født endnu,så er der stadig. Men det er så ikke alle dage jeg har det. Men efter jeg har spist lidt knækbrød eller lidt yougurt går det over med mig. Men hvis det bliver ved, kan du jo snakke med lægen om det. Men tror ikke du skal være bekymret.

Mvh. Michelle

Anmeld

24. marts 2010

tb

mayapigen skriver:

Hej piger.

hej

jeg er os begyndt at døje med kvalmen igen.. tror måske det har noget at gøre med at det hele fylder godt opad nu.. døjer os med sure opstød  og stadig mega ondt i højre side nogle gange..

knus

Anmeld

24. marts 2010

ønskebørn74

mayapigen skriver:

Hej piger.

Min lellesøster led af det... Barnet bliver så stort at det presser mavesækken op og derved kan man få mavesyre der irriterer spiserøret...

Knus Lene

Anmeld

24. marts 2010

Liljesilas

tb skriver:

hej

jeg er os begyndt at døje med kvalmen igen.. tror måske det har noget at gøre med at det hele fylder godt opad nu.. døjer os med sure opstød  og stadig mega ondt i højre side nogle gange..

knus

Hej

Først lige - hold da op en stor flot mave, synes min ser lidt mindre ud, men det er vel forskelligt.

Okay jeg har det heller ikke hver dag jeg har det, håber det går væk igen. Halsbrand er også en del af min dagligdag...

Anmeld

24. marts 2010

tb

mayapigen skriver:

Hej

Først lige - hold da op en stor flot mave, synes min ser lidt mindre ud, men det er vel forskelligt.

Okay jeg har det heller ikke hver dag jeg har det, håber det går væk igen. Halsbrand er også en del af min dagligdag...

synes min mave ser voldsomt ud på det billede  synes slet ikke den ser så stor ud når jeg ser mig i spejlet.. hehe.. men jeg var vist os lidt større end dig før graviditet (67kg).. har indtil videre taget 12,5 kg på..  

Anmeld

24. marts 2010

Liljesilas

tb skriver:

synes min mave ser voldsomt ud på det billede  synes slet ikke den ser så stor ud når jeg ser mig i spejlet.. hehe.. men jeg var vist os lidt større end dig før graviditet (67kg).. har indtil videre taget 12,5 kg på..  

Ja men jeg er også en bette en i højden. Jeg vejede 55 kg og har nu taget 13 kg på. Men den er stadig flot din mave du har dig!

Anmeld

24. marts 2010

tb

mayapigen skriver:

Ja men jeg er også en bette en i højden. Jeg vejede 55 kg og har nu taget 13 kg på. Men den er stadig flot din mave du har dig!

tak  sjovt som vi følges ad.. bliver spændende at se hvornår vi føder

Anmeld

24. marts 2010

lululupo

Kvalmen, de sure opstød mv jaaa puh jeg har også fået det igen.... Tror også det er fordi der er ved at være lidt trængt i mavsen

Anmeld

24. marts 2010

Liljesilas

tb skriver:

tak  sjovt som vi følges ad.. bliver spændende at se hvornår vi føder

Jaa det bliver bare så spændende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.