Smerter!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Sabsy

Jeg har simpelthen haft så mange smerter i min mave og en svieen i underlivet idag, men der er ingen ting at komme efter.. Jeg holder mig væk fra alt smertestillende, da  jeg ikke kan se nogen grund til at fylde mig med alt det skidt og "Benjamin" skal ikke have det i sin krop..

Skal til lægen imorgen, men min lægen er sådan en der altid siger "der er intet galt, det går væk imorgen" og er bare snart træt af det.. Hvad skal jeg gøre, mine smerter er så forfærdelige..

Håber andre har nogle ideer til hvad det kan være..

Sabrina 32+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Ranarupta

SabrinaJuulOlsen skriver:

Jeg har simpelthen haft så mange smerter i min mave og en svieen i underlivet idag, men der er ingen ting at komme efter.. Jeg holder mig væk fra alt smertestillende, da  jeg ikke kan se nogen grund til at fylde mig med alt det skidt og "Benjamin" skal ikke have det i sin krop..

Skal til lægen imorgen, men min lægen er sådan en der altid siger "der er intet galt, det går væk imorgen" og er bare snart træt af det.. Hvad skal jeg gøre, mine smerter er så forfærdelige..

Sabrina 32+3

Jeg har ingen anelse. Men jeg ville enten ringe til fødegangen eller JM. De må da kunne hjælpe...

Ellers så tag en med til lægen imorgen. En, der måske kan hjælpe dig med at stå fast overfor lægen. 
Og det kan da godt være, at der ikke er noget galt, men så skal du jo have det at vide - altså efter en undersøgelse, sådan at du kan få lidt ro.

Jeg kan berolige dig med, at jeg indimellem har stiksmerter og jag og generelt "bare" meget ubehag i min graviditet. Og jeg er desværre en af dem, der ikke skal have en herlig graviditet. Men så ved jeg i det mindste det...

Men det er helt sikkert, at jeg ville slå i bordet over for min læge, hvis jeg ikke blev taget seriøst. Og ellers ville jeg - som førnævnt - kontakte fødegang/JM. 
Du skal jo ikke gå rundt og være utryg/bekymret...

Vh, Karina 27+3 

Anmeld

23. marts 2010

Fyn

Gå til lægen og få tjekket for blærebetændelse. Iflg. min læge kan det give smerter de mærkeligste steder...

Jeg har også lige haft vældig ondt i to dage, hvor jeg ikke kunne komme ud af seng eller sofa og bare måtte ligge hele tiden. Musklerne var ligesom forstrukket ... Men to dages hvile gjorde udfaldet. Håber det samme kan gøre det for dig.

C.

Anmeld

23. marts 2010

Ansemusen

Først og fremmest er det for dårligt at din læge ikke tager dig alvorligt! Ville skifte læge hvis det var mig når det er sket gentagne gange!
Synes du skal ringe til fødegangen, det gjorde jeg en morgen kl. 5, fordi jeg havde stærke smerter. Jordemoren var simpelthen så sød og gav sig god tid til at snakke med mig og kunne heldigvis berolige mig med at det lød helt normalt, selvom hun godt vidste at det var meget ubehageligt og kunne gøre en meget forskrækket. Hellere ringe én gang for meget..!

God bedring

Anmeld

24. marts 2010

lululupo

hmmm jeg tænker blærebetændelse!!! Og så tænker jeg ny læge hvis han ikke tager dig seriøst!!!

Anmeld

24. marts 2010

Sabsy

lululupo skriver:

hmmm jeg tænker blærebetændelse!!! Og så tænker jeg ny læge hvis han ikke tager dig seriøst!!!

jeg var hos lægen d. 25/2 og han sagde han kunne se lidt plus på urinprøven men han mente ikke det var noget at råbe op om.. Skal derned om en time, også har jeg derefter skiftet til min mandslæge som er en meget anerkendt og vellidt læge.. Så glæder mig meget til at møde ham..

Anmeld

30. marts 2010

Sabsy

SabrinaJuulOlsen skriver:

Sabrina 32+3

Hmm! SÅ ER LÆGEN SKIFTET!

- Jeg blev akut bedt om at komme på Hillerød svangre afd. torsdag eftermiddag, (havde været til lægen om onsdagen, og han sagde igen at ALT VAR OKAY!) efter voldsomme smerter, pulsen steg, opkast, hovedpine og jeg havde det ærligtalt super dårligt..

Jeg kommer op på sygehuset, giver en urinprøve og få elektroder på mavsen så vi kan høre om lillemand er okay.. - DET VAR HAN

Men det var hans mor ikke, jeg havde en slem blærebetændelse som de troede havde påvirket min livmoderhals, dvs. de troede jeg var gået i fødsel.. Efter vi havde ligget der 2 timer, finder de ud af at alt er "okay" og jeg bliver sat i behandling.. Så nu har vi det igen okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.