SabrinaJuulOlsen skriver:
Jeg har simpelthen haft så mange smerter i min mave og en svieen i underlivet idag, men der er ingen ting at komme efter.. Jeg holder mig væk fra alt smertestillende, da jeg ikke kan se nogen grund til at fylde mig med alt det skidt og "Benjamin" skal ikke have det i sin krop..
Skal til lægen imorgen, men min lægen er sådan en der altid siger "der er intet galt, det går væk imorgen" og er bare snart træt af det.. Hvad skal jeg gøre, mine smerter er så forfærdelige.. 
Håber andre har nogle ideer til hvad det kan være..
Sabrina 32+3
Jeg har ingen anelse. Men jeg ville enten ringe til fødegangen eller JM. De må da kunne hjælpe...
Ellers så tag en med til lægen imorgen. En, der måske kan hjælpe dig med at stå fast overfor lægen.
Og det kan da godt være, at der ikke er noget galt, men så skal du jo have det at vide - altså efter en undersøgelse, sådan at du kan få lidt ro.
Jeg kan berolige dig med, at jeg indimellem har stiksmerter og jag og generelt "bare" meget ubehag i min graviditet. Og jeg er desværre en af dem, der ikke skal have en herlig graviditet. Men så ved jeg i det mindste det...
Men det er helt sikkert, at jeg ville slå i bordet over for min læge, hvis jeg ikke blev taget seriøst. Og ellers ville jeg - som førnævnt - kontakte fødegang/JM.
Du skal jo ikke gå rundt og være utryg/bekymret...
Vh, Karina 27+3
Anmeld