Piger.... Molly er kommet hjem .... TAK...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Pia.

.... For jeres søde hilsner... I er bare så søde og dejlige... En ældre mand havde fundet Molly i sin have og havde bygget et fint bur til hende, i tilfælde af han ikke fandt hendes rigtige hjem igen... så sødt...  Men uha, Molly er løbet over en stor vej for at komme over til den mand... ....

Men igen tak og vi er bare så glade for Molly er hjemme igen...

Knus Pia.

Hvis nogen skulle ha' misset mit tidligere indlæg så har vores kanin Molly på 4 år været løbet ud af sit bur i nat ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

otlitrom

Hvor dejligt at Molly er kommet hjem. Mon ikke hun har været på sit livs opdagelsesrejse nu? Vi har en lille kat, og jeg ville slet ikke kunne bære, hvis hun blev væk!

Velkommen hjem, lille Molly

Anmeld

23. marts 2010

Ranarupta

Pia. skriver:

.... For jeres søde hilsner... I er bare så søde og dejlige... En ældre mand havde fundet Molly i sin have og havde bygget et fint bur til hende, i tilfælde af han ikke fandt hendes rigtige hjem igen... så sødt...  Men uha, Molly er løbet over en stor vej for at komme over til den mand... ....

Knus Pia.

Hvis nogen skulle ha' misset mit tidligere indlæg så har vores kanin Molly på 4 år været løbet ud af sit bur i nat ...

Nååh, den lille bunny... Godt, at hun er kommet hjem igen!

Og hvor er det skønt, at der findes andre mennesker, der ikke bare er ligeglade.

Anmeld

23. marts 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Knus Pia.

Dygtige Molly   Nu vil vi altså se billeder af dyret

Anmeld

23. marts 2010

otlitrom

Muffi . skriver:

Ja, det må vi da. Den lille hjemvendte udbryderkonge

Anmeld

23. marts 2010

Pia.

Muffi . skriver:

selvfølgelig skal I da se min lille Molly - her er hun for nogle år siden, men ligner sig selv meget godt - måske lidt tykkere men hun har jo også haft to skønne kuld unger (vi har stadig en af ungerne fra hendes kuld)

Knus fra Pia.

Anmeld

23. marts 2010

Stumpen

Åhr det er jeg glad for at høre.. Læste godt dit tidligere indlæg, men fik ikke svaret, men blev ked af det på jeres vejne.. Men heldigivs er alt endt godt

Anmeld

24. marts 2010

Diana...

Åhh hvor er den sød. og hvor er det godt hun er kommet hjem igen. Puha med den store vej  

Anmeld

24. marts 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

selvfølgelig skal I da se min lille Molly - her er hun for nogle år siden, men ligner sig selv meget godt - måske lidt tykkere men hun har jo også haft to skønne kuld unger (vi har stadig en af ungerne fra hendes kuld)

Knus fra Pia.

Hvor er hun fin   Dejligt i fik hende hjem igen ,, Hun ligner min gamle kanin Plet

Anmeld

24. marts 2010

MariaJ

Hvor dejligt . Det er jo næsten helt utroligt.

Knus

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.