Øv, dumme kontordame...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Lullaby

Sagen er at i fredags blev jeg syg med ondt i halsen, snot og hosten. Jeg sov stort set ikke hele natten og ringede derfor fredag og meldt mig syg. Mandag var jeg okay igen og tog derfor på arbejde men mandag eftermiddag fik jeg så Roskilesyge og lå derfor hele natten stort set på toilettet og kastede op. Derfor ringede jeg idag og meldte mig syg igen. Men efter en masse timers søvn og afslapning så kunne jeg mærke at jeg ville være okay igen i morgen og ringede derfor til kontoret for at melde mig rask.

Mig: Gider du sige til ... at jeg er rask i morgen?

Dame: Er du sikker?

Mig: Ja...??

Dame: Ja for du skal jo være sikker at du ikke melder dig rask og ringer igen på anden dagen for at melde dig syg igen.

Mig: Ja det er da kun sket en gang.

Dame: Ja det skal jeg da heller ikke blande mig i.

Og da hun sagde det var det ikke engang omsorgsfuldt men hånligt som om at jeg altid ringer hver 2 dag og melder mig rask for derefter at melde mig syg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

RumlesMor

"Tak for tippet, men nu bad jeg dig egentlig bare om at vidergive en besked. Kan du klare det, eller skal jeg ringe tilbage senere??"

Sådan havde jeg nok svaret...bland dig dog udenom kontordame!

Anmeld

23. marts 2010

Lullaby

"Tak for tippet, men nu bad jeg dig egentlig bare om at vidergive en besked. Kan du klare det, eller skal jeg ringe tilbage senere??"

Sådan havde jeg nok svaret...bland dig dog udenom kontordame!

Ja Mathias mente også bare at jeg skulle have sagt, at da hun sagde hun ikke skulle blande sig at jeg skulle have svaret hende. Nej det skal du ikke.

Men jeg blev bare så så chokeret for  jeg synes slet ikke at hun skal blande sig i om hvornår jeg melder mig rask og ikke rask.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.