Tillykke med mawsen :D
Altså spørgsmålet er om det er stress-stress eller om det er jeg-har-travlt-stress.
Det første havde jeg en snert af sidste år, hvor jeg fik seriøse hukommelsesproblemer, ikke kunne fokusere på ting eller samtaler, hjertebanken, hænderne rystede, søvnløshed og jeg var enorm lydfølsom. Hvis jeg skulle multi-taske gik det helt i fisk, og det var selvom det var simple ting som at snakke i telefon mens jeg lavede mad. Så er det på tide han snakker med lægen. Og der skal lave en organiseret list over hverdagens gøremål, men at der kun skal laves 2-3 af dem efter eget valg. Det hjalp meget her.
Hvis det er jeg-har-travlt-stress er det en helt anden snak. Så er det et spørgsmål om at priotere opgaverne, lave en realistisk to-do liste og holde fri når man har fri. En lang gåtur i det gode vejr og som bettemouse siger massage. Det er guld værd at slappe af på og få et bedre overblik. Og lave de sure pligter til noget mere sjovt (jeg har hørt det kan lade sig gøre ;)) Ang. studie..har han mulighed for at skyde en eksamen? Eller er det bedst at få det overstået nu?
(H)
Anmeld