Faderskabssag afsluttet - Hva' så nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Sees

Ja, som nogle af jer nok ved, så er faderskabssagen afsluttet, og der blev fastlagt at Simon skal betale XXXXkr. hver den 26. i måneden.
Men hvordan forgår det? Skal vi selv finde ud af det, ham og jeg, eller skal jeg gå på kommunen og bede dem om at holde styr på det, eller hvordan?

Håber nogle kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

W&M <3

Hej Mette.

Du kan søge om at få dem udbetalt gennem kommunen også sørger de for at få pengene af ham. Så lige meget om han betaler til tiden eller ej får du pengene hver måned og skal ikke tænke på om der skulle komme noget i vejen.

Sådan har jeg det med Williams far selv om vi snakker fint sammen. Vi blev bare enige om at det var det bedste så der ikke opstod problemer pga det.

Anmeld

23. marts 2010

Sees

WilliamsMor skriver:

Hej Mette.

Du kan søge om at få dem udbetalt gennem kommunen også sørger de for at få pengene af ham. Så lige meget om han betaler til tiden eller ej får du pengene hver måned og skal ikke tænke på om der skulle komme noget i vejen.

Sådan har jeg det med Williams far selv om vi snakker fint sammen. Vi blev bare enige om at det var det bedste så der ikke opstod problemer pga det.

Årh, det lyder da vildt lækkert, med sådan en ordning. Så er man fri for at bekymre sig om pengene nu kommer eller ej!

Tusinde tak for hjælpen, smukke.

Anmeld

23. marts 2010

W&M <3

Ess. skriver:

Årh, det lyder da vildt lækkert, med sådan en ordning. Så er man fri for at bekymre sig om pengene nu kommer eller ej!

Tusinde tak for hjælpen, smukke.

Jeps nemlig Så mine går ind automatisk d.24 hver måned. super dejligt.

Men du kan bare ringe ind på kommunen og høre hvordan du søger om det. Så får du også for alle de måneder han ikke har betalt indtil nu. Fra Emil blev født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.