Hvor meget legetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Anonym trådstarter

Hvor meget legetøj syns at man skal have til den lille nyfødt?

Vi har kun et legetæppe og en rangel.

Hvor meget havde i?

Jeg overvejer at købenoget hvis jeg falder over det billigt fra 0-3 måneder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Margorie

Vi havde ikk særlig meget.. Men fik en masse i gave lige efter hun blev født.. De første 3 mdr er det alligevel begrændset hvor meget de gider lege

Anmeld

23. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Mors ansigt er alt rigeligt det første stykke tid.

Alt for meget legetøj er spild af penge når de er så små, vent et par måneder.

Anmeld

23. marts 2010

Betteisen

Hejsa!

Det er sparsomt hvor meget de kan bruge den første tid. De kan jo ikke se så langt. Hvis jeg var dig ville jeg starte med, at købe en uro til at hænge ved puslepladsen. De koster ikke en bondegård og giver glæde i meget lang tid.

Anmeld

24. marts 2010

Barbamama

Vi legede ikke så meget med legetøj det første lange stykke tid. Det var mere nusse, amme og sove, så.... Du skal ikke gå ud og købe en hel masse. I får sikkert også noget i barselsgave

Anmeld

24. marts 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hvor meget legetøj syns at man skal have til den lille nyfødt?

Vi har kun et legetæppe og en rangel.

Hvor meget havde i?

Jeg overvejer at købenoget hvis jeg falder over det billigt fra 0-3 måneder..

Lad endelig være med at købe mere. Baby bliver først bevidst om legetøjet, når h*n er omkring 2-3 mdr. Laura havde et aktivitetstæppe og et lille tøjdyr, og det var alt og rigeligt.

K.h. Linda

Anmeld

24. marts 2010

SaNiNa

Da Nicklas kom til verden hvad vi kun det legetøj som vi fik med i gratis pakkerne, og der gik længe enden vi rigtig fik brug for noget, da han var omkring 1 månede begyndt at han ligge lidt på sit aktivitetstæppe og kigger i et spej men gjorde han osse på sin pusle plade sige fra start af. det var først da han var omkring 4-5 måneder vi sådan rigtig begynde med legetøj. nu hvor han er 9 måneder har han da lidt legetøj. men kattenes er dog mere spændende end han eget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.