Spørge-hjørnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

stenbukken

* Hvor tidligt, vidste I, at I var gravid? Altså hvor tidligt fik i symptomer? Og vidste I det, inden I testede positivt?

* Hvor tidligt testede i positiv?

Jeg har selv tre børn og 2 aborter (det ene et hold tvillinger) bag mig.

Første gang var jeg 15 uger henne, før lægen opdagede det. Jeg fik taget alle mulige blodprøver, men først en for graviditet omkring uge 14.

De andre gange vidste jeg det, inden jeg kunne teste positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

B&J

blev testet positiv da jeg var 5uger henne og der var tegn på det fordi mine bryster var vildt ømme også mere ind jeg havde prøvet før og mit det røde har altid kommet til punkt og prikke og nu var den ikke kommet

Anmeld

23. marts 2010

Laulund87

B&J skriver:

blev testet positiv da jeg var 5uger henne og der var tegn på det fordi mine bryster var vildt ømme også mere ind jeg havde prøvet før og mit det røde har altid kommet til punkt og prikke og nu var den ikke kommet

jeg var ikke engang 4 uger henne da jeg testede positiv. Den var også meget svag, men den var der

Anmeld

23. marts 2010

Laulund87

Laulund87 skriver:

jeg var ikke engang 4 uger henne da jeg testede positiv. Den var også meget svag, men den var der

Jeghavde smidt p-pillerne 4 måneder tidligere så jeg var meget ops på hvornår jeg skulle have mens. Da jeg så var gået en dag over tid måtte jeg jo teste

Anmeld

23. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
stenbukken skriver:

* Hvor tidligt, vidste I, at I var gravid? Altså hvor tidligt fik i symptomer? Og vidste I det, inden I testede positivt?

* Hvor tidligt testede i positiv?

Jeg har selv tre børn og 2 aborter (det ene et hold tvillinger) bag mig.

Første gang var jeg 15 uger henne, før lægen opdagede det. Jeg fik taget alle mulige blodprøver, men først en for graviditet omkring uge 14.

De andre gange vidste jeg det, inden jeg kunne teste positiv

Testede positiv i 6. uge, samme dag som jeg begyndte at lægge mærke til mine symptomer i form af kvalme og ekstrem træthed. Var dog sikker på at den ville vise negativ da jeg ifølge mine egne beregninger ikke burde kunne være længere henne end 3.-4. uge. Men det var jeg... godnat og sov godt

Anmeld

23. marts 2010

NinaNymannMadsen

havde symtomer i godt en uge eller to før jeg gik til læge og blev testet positiv og der var jeg 10 uger henne ca. tænkte ikke over at min mens. var udeblevet da jeg havde oplevet det før men fik mistanke da jeg begyndte at få kvalme hver morgen og ømme bryster og var meget træt.

idag har jeg en sund og veldskabt pige på næsten 9 mdr

Anmeld

23. marts 2010

silden85

jeg testede da jeg var 5+4 og der var den meget utydeligt, men det var der og jeg havde haft lidt niv i min venstre side, i en uges tid, men jeg troede at det var mens der var på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.