Testliste til os der er i behandling Så vi kan se resultatet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Mutti2B

Sofiekdk skriver:

Så lykkedes det endelig for os i 7. IUI uden hormoner, som jeg ikke engang gad skrive om fordi ingen af os troede på det. Men er super nervøs og tør ikke sådan rigtig glæde mig før 1. scanning er overstået.

Ønskebarn - Start 08. apr 09 - IUI-H 3. forsøg -  Negativ - Mens er kommet...

Sofiekdk - Start 18. dec 09 - Positiv test d. 14/7

Mia Maia - Start 1. dec 09 - IUI-H 5. forsøg positiv test - MA

Agnete -  start 17. mar. 10 - IUI-D 3. forsøg  -    Negativ  

Kudsk - start 2006 - 1.IVF -  Negativ  

Lotte31 - start marts 2010 - IUI-H 3.forsøg -  testdag 6. juli

Mini1977 - 1. IVF start 7. maj 2010 - testdag 23. juni 2010 - POSITIV

Miepige - start 4 dec. 2009 - ICSI 3.forsøg (kort):    Negativ - hcg under 2 den 9juni 2010 

Ludo Start 22 mar. 2010- Ivf 4. forsøg-   Negativ 

AnneH - start marts 2010 - IVF 1. forsøg -  Positiv test - SA?  

Taylordk - start ? - IUI-? -  test 6 maj 

Soap  - start jan 2010- IUI-H 2. forsøg - negativ,kom før tid igang med nyt forsøg

Mutti2B - start juli 2010 - IUI-D. 1. forsøg -  testdag 27 juli 

pm1976 - start ??? 

AnneP  -IUI -1forsøg -start d 2/6 - TESTDAG d 22 Juli! Negativ, mens er kommet

Tropez - ICSI 1 forsøg- strt Juni 2010 - testdag 24 juli negativ mens er kommet

BettinaHornskov - Start 6/4-10. IUI-H. 2. forsøg -  Negativ  Holder pause til August. Prøver selv

Camillavalby: IUI- 1 forsøg- start 21 juni, testsag d. 16 juli. Negativ,

venter forsat på mens.

Weeeee, kæmpe tillykke . Hvor er det vildt. Dejligt at se den røde farve på listen. Mere af den, tak. Hvor langt er du henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Sofiedk

Tak Jeg er omkring 6+3 nu, skal til scanning på tirsdag hvor jeg vil være 7+0 ... Bliver sku mere og mere nervøs for hver dag der går

Anmeld

23. juli 2010

Mutti2B

Sofiekdk skriver:

Tak Jeg er omkring 6+3 nu, skal til scanning på tirsdag hvor jeg vil være 7+0 ... Bliver sku mere og mere nervøs for hver dag der går

Hold da op, hvor er det vildt at du kunne holde det hemmeligt (eller er det bare gået min næse forbi i en anden tråd ? )

Ej, ja, du må være spændt på scanningen. Hvor bliver det stort at I skal se bebs for 1. gang

Anmeld

23. juli 2010

Sofiedk

Hehe .. Nej der er intet der er gået forbi dig, jeg har bare haft det holdt hemmeligt ... ikke engang familien ved noget endnu, ville gerne have ventet til efter 1. scanning med at fortælle alle det, men jeg er simpelthen så dødnervøs, så har brug for lige at komme ud med nogle af alle tankerne

Anmeld

23. juli 2010

Mutti2B

Sofiekdk skriver:

Hehe .. Nej der er intet der er gået forbi dig, jeg har bare haft det holdt hemmeligt ... ikke engang familien ved noget endnu, ville gerne have ventet til efter 1. scanning med at fortælle alle det, men jeg er simpelthen så dødnervøs, så har brug for lige at komme ud med nogle af alle tankerne

Uh, det kan jeg godt forstå. Det er da også bare det største nogensinde du gennemgår nu. Hvor er jeg bare glad på dine vegne, for det var da vist også din tur

Anmeld

23. juli 2010

VNB

Sofiekdk skriver:

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeej hvor vildt søde!!!! for satan da hvor er det godt! woooooohooooo

hvor er jeg bare GLAD på jeres vegne!

Håber at alting kommer til at gå rigtig godt, og glæd dig til scanningen! det er fantastisk at se den lille for første gang, og se dens lille hjerte blinke!

ej jeg ryster helt og har tårer i øjenene! Gud hvor i dog bare fortjener det!

kæmpe kæmpe stort kram Vinni.

Anmeld

23. juli 2010

Sofiedk

VNB skriver:

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeej hvor vildt søde!!!! for satan da hvor er det godt! woooooohooooo

hvor er jeg bare GLAD på jeres vegne!

Håber at alting kommer til at gå rigtig godt, og glæd dig til scanningen! det er fantastisk at se den lille for første gang, og se dens lille hjerte blinke!

ej jeg ryster helt og har tårer i øjenene! Gud hvor i dog bare fortjener det!

kæmpe kæmpe stort kram Vinni.

Tusind tusind tak Ja det er helt fuldstændig fantastisk ... Ikke noget med at tude, min mand er helt forvirret over at jeg allerede kan tude flere gange om dagen over underlige ting ... Troede jeg var vant til de hormoner og bekymringer. Men dem der følger med en graviditet er godt nok noget anderledes. Når jo nok at vænne mig til dem indenfor de næste mange mdr

Glæder mig SÅ meget til scanningen er overstået og jeg rent faktisk kan tro på der vokser et lille vidunder inde i mit underliv, det virker helt skørt at tænke på

Anmeld

24. juli 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Så lykkedes det endelig for os i 7. IUI uden hormoner, som jeg ikke engang gad skrive om fordi ingen af os troede på det. Men er super nervøs og tør ikke sådan rigtig glæde mig før 1. scanning er overstået.

Ønskebarn - Start 08. apr 09 - IUI-H 3. forsøg -  Negativ - Mens er kommet...

Sofiekdk - Start 18. dec 09 - Positiv test d. 14/7

Mia Maia - Start 1. dec 09 - IUI-H 5. forsøg positiv test - MA

Agnete -  start 17. mar. 10 - IUI-D 3. forsøg  -    Negativ  

Kudsk - start 2006 - 1.IVF -  Negativ  

Lotte31 - start marts 2010 - IUI-H 3.forsøg -  testdag 6. juli

Mini1977 - 1. IVF start 7. maj 2010 - testdag 23. juni 2010 - POSITIV

Miepige - start 4 dec. 2009 - ICSI 3.forsøg (kort):    Negativ - hcg under 2 den 9juni 2010 

Ludo Start 22 mar. 2010- Ivf 4. forsøg-   Negativ 

AnneH - start marts 2010 - IVF 1. forsøg -  Positiv test - SA?  

Taylordk - start ? - IUI-? -  test 6 maj 

Soap  - start jan 2010- IUI-H 2. forsøg - negativ,kom før tid igang med nyt forsøg

Mutti2B - start juli 2010 - IUI-D. 1. forsøg -  testdag 27 juli 

pm1976 - start ??? 

AnneP  -IUI -1forsøg -start d 2/6 - TESTDAG d 22 Juli! Negativ, mens er kommet

Tropez - ICSI 1 forsøg- strt Juni 2010 - testdag 24 juli negativ mens er kommet

BettinaHornskov - Start 6/4-10. IUI-H. 2. forsøg -  Negativ  Holder pause til August. Prøver selv

Camillavalby: IUI- 1 forsøg- start 21 juni, testsag d. 16 juli. Negativ,

venter forsat på mens.

Ej søde hvor dejligt... Weeeeee... Er bare så glad på jeres vegne!!!!

Knus og Kram Lene

Anmeld

24. juli 2010

Sofiedk

ønskebarn74 skriver:

Ej søde hvor dejligt... Weeeeee... Er bare så glad på jeres vegne!!!!

Knus og Kram Lene

Tusind tak smukke Jeg håber på de to røde positive kan sætte gang i vores behandlingsliste, men alle de omgange IVF der starter efter sommeren må der sku komme lidt held i sprøjten

Anmeld

24. juli 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Tusind tak smukke Jeg håber på de to røde positive kan sætte gang i vores behandlingsliste, men alle de omgange IVF der starter efter sommeren må der sku komme lidt held i sprøjten

Jeg håber det for os alle!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.