Blødning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Carina1990

Heej igen.

Har li et spørgsmål mer, jeg har sindsyg mange plukveer hele tiden, da jeg så sku på toilettet var der en lille dråbe blod skal jeg reagere på det ? Følte hun pressede ned af og så gik jeg på toilet og så var det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

lillemunk

Hm hvor langt er du henne ???
Jeg ville hellere ringe engang for meget end engang for lidt.

Håber at alt er vel.

Knuser fra mig

Anmeld

23. marts 2010

Carina1990

Jeg er i uge 36+5 men hun har også været meget stille idag har ikk helt mærket hende så meget som jeg plejer sys jeg mærker hende mindre og mindre dag for dag kan godt blive lidt nervøs for det 

Anmeld

23. marts 2010

MariaJ

Jeg havde en lignende omgang i sidste uge (da var jeg 34+6). Der kom lidt mere blod end bare end dråbe, og jeg blev ret skræmt fordi jeg slet ikke har blødt hele graviditeten. Jeg tog til lægen og der var ikke noget. Fik også at vide at det var almindeligt, når man er så langt henne. Lægen målte blodtryk, spurgte til hvor moderkagen ligger og gav mig besked om at tage den med ro og se tiden an. Jeg gjorde ikke mere ved det for blødningen stoppede af sig selv om aftenen og jeg mærkede liv hele dagen. Jeg tror først og fremmest de reagerer, hvis de tror det kan være noget med moderkagen. Min ligger bagerst og højt oppe (vidste jeg fra scanning), og da var det åbentbart udelukket at det kunne have noget med den at gøre.

Under alle omstændigheder ring til lægen og hør hvad du skal gøre. Hellere en gang for meget end en gang for lidt, og man SKAL reagere på blødning.

Maria 36+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.