opdatering af pokkers til pluk veér

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

lillemunk

Hej Smukke tøser!

Når men jeg fik snakket med min læge... og da jeg nævnte de pluk veér der gik om i ryggen.. blev han lidt alvorlig... Han bestilte en UL af min livemor hals.
Så det har jeg været til i dag.

Alt så fint ud.... ingen tegn på åbning

Men en løftede pege finger om at jeg skulle huske at slappe af og hvile meget... JAVEL HR: DOKTOR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

TbCp

lillemunk skriver:

Hej Smukke tøser!

Når men jeg fik snakket med min læge... og da jeg nævnte de pluk veér der gik om i ryggen.. blev han lidt alvorlig... Han bestilte en UL af min livemor hals.
Så det har jeg været til i dag.

Alt så fint ud.... ingen tegn på åbning

Men en løftede pege finger om at jeg skulle huske at slappe af og hvile meget... JAVEL HR: DOKTOR

Hvor godt at det endelig blev taget seriøst!

Og så var det jo bare rart at alt så fint ud

Anmeld

23. marts 2010

Bare mig..

Godt det ikke var noget... Jeg skal op på sygehuset her kl 14.00 og har kørt en strimmel, for mine plukveer har taget meget til her igår og idag.. Så håber da bare det er plukveer og ikke noget af betydning. :/

Men godt dit ikke var noget

Marikka 32+5

Anmeld

23. marts 2010

lillemunk

TbCp skriver:

Hvor godt at det endelig blev taget seriøst!

Og så var det jo bare rart at alt så fint ud

Smiler ja det var dejjligt.. men var nu blevet noget nervøs fordi min læge blev så alvorlig... og sagde at de jo helst ikke måtte gå om i ryggen.
Heldigvis var alt som det skulle være

Anmeld

23. marts 2010

lillemunk

marikka skriver:

Godt det ikke var noget... Jeg skal op på sygehuset her kl 14.00 og har kørt en strimmel, for mine plukveer har taget meget til her igår og idag.. Så håber da bare det er plukveer og ikke noget af betydning. :/

Men godt dit ikke var noget

Marikka 32+5

Sikke noget med dig søde håber alt er vel og der intet er galt.
Skriv endelig når du ved mere
Knuser fra mig
Karin 29+0

Anmeld

23. marts 2010

Bare mig..

lillemunk skriver:

Sikke noget med dig søde håber alt er vel og der intet er galt.
Skriv endelig når du ved mere
Knuser fra mig
Karin 29+0

Ja det skal jeg gøre.. Det er noget værre noget med de plukveer. Er måske lidt nervøs for de siger der intet er, og så har man spildt deres tid.. :/

Anmeld

23. marts 2010

lillemunk

marikka skriver:

Ja det skal jeg gøre.. Det er noget værre noget med de plukveer. Er måske lidt nervøs for de siger der intet er, og så har man spildt deres tid.. :/

Smiler søde.. de er til for dig. Så spilde deres tid kan du næppe gøre.

Anmeld

23. marts 2010

Bare mig..

lillemunk skriver:

Smiler søde.. de er til for dig. Så spilde deres tid kan du næppe gøre.

Så kom jeg hjem igen. Jeg fik nogenlunde det samme at vide som dig.. + Jeg måtte bare leve med plukveerne var sådan, det blev kun værre i løbet af de sidste uger af graviditeten...

Men det var som det skulle.. Dejligt!

Anmeld

23. marts 2010

lillemunk

marikka skriver:

Så kom jeg hjem igen. Jeg fik nogenlunde det samme at vide som dig.. + Jeg måtte bare leve med plukveerne var sådan, det blev kun værre i løbet af de sidste uger af graviditeten...

Men det var som det skulle.. Dejligt!

Super dejligt at høre at alt var som det skulle være, det er jeg rigtig glad for

Krams fra Karin 29+0

Anmeld

23. marts 2010

Mettemus

Dejligt at det ikke var alvorligt og at alt så fint ud. Så må du jo bare gøre som lægen siger og slappe dejligt meget af!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.