kejsersnit ar og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.223 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

zille_87

Jeg fik akut kejsersnit for lidt over 1 år siden og er nu gravid i uge 9, jeg har fået så ondt i aret indvendigt  er det  normalt?

Jeg var i fredags hos gyn og blive scannet pga. smerter i maven (som jeg har haft siden mit aks) og der tjekkede hun lige mit ar indvendigt og hun sagde det så rigitig fint ud, og de smerter jeg har er uforklarelige, så forstår ikke hvorfor det er begyndt og gøre ondt lige pludselig i mit ar.

Det er ikke aret udvendig der gør ondt men indvendigt og det bekymre mig altså en del, så har fået en tid hos min læge i morgen og håber virkelig på at alt er som det skal være..

Det blev lidt rodet men håber i forstårmit indlæg alligevel, og vil egentlig bare høre om der er andre der har prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

zille_87

Der var vist ikke så meget hjælp/råd og hente herinde desværre

Håber da så at lægen i morgen kan berolige mig med at det hele er fint derinde..

Anmeld

23. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

zille_87 skriver:

Der var vist ikke så meget hjælp/råd og hente herinde desværre

Håber da så at lægen i morgen kan berolige mig med at det hele er fint derinde..

Fik ks for 1½ år siden og ved gentagne nys mm kan jeg stadig mærke midt...

De siger at kroppen er 2 år om at komme sig 110% efter et ks.

Anmeld

23. marts 2010

Muffinmus

mjøøø, blev gravid ca et år efter mit AKS og følte kun alm stik og små jag i arret, ikke nogen decideret smerte. Og mit ks sår var endda 6 uger om at hele fordi de havde lukket det skævt.

Og havde heller ingne problemer med hverken veer eller fødsel, alt gik PERFEKT den her gang:-)

Anmeld

24. marts 2010

Anja

Jeg blev gravid 6 mdr efter mit første kejsersnit. Graviditeten gik uden problemer. Jeg har da mærket små niv i aret, men aldrig smerter.

Jeg synes du skal spørge din læge om en henvisning til en scanning af arvævet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.