Jordmoderbesøg og nu akutscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Mutti2

Er sikker på at alt er i den fineste orden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

lillemunk

Håber og krydser fingere for at alt er som det skal være søde.
Pøj pøj.

Anmeld

23. marts 2010

RHN

var selv afsted til akutscanning forrige onsdag pga. det samme.. men alt var i den fineste orden .. som lægen sagde" nogen får store børn og andre får små"

men kan godt forstå hvis du er en lille smule nervøs. men  alt hva der kan krydses for at han har det godt knuz

Anmeld

23. marts 2010

Mira0911

Krydser for alt var i orden...

Anmeld

23. marts 2010

ønskebørn74

Rosa skriver:

Ja, som overskriften afslører så var vi til jordmoder igen i går, og fordi lillemanden har skruet sig så langt ned i bækkenet havde hun svært ved at vurdere hans vægt, og mente desværre igen at han lå i letvægterklassen, så i morgen skal vi scannes igen.

Jeg er nu alligevel slet ikke nervøs, jeg har taget ca. 1 kg på om ugen siden sidste scanning hvor alt var perfekt, og 5 cm rundt om maven, så han MÅ være vokset derinde. Jeg kan mærke at han tynger mere og mere, og der sidder nerver i klemme ned i lårene fordi han ligger så lavt, så jeg kan næsten ikke forestille mig at der skulle være noget galt.

Men kryds da lige lidt for os alligevel i morgen kl 13.30.

Knus og forår til jer!

Kh

Rosa og Jonathan

- Håber at du har ret... Mødre ved jo som regel bedst!!!

Knus og Kram Lene

Anmeld

23. marts 2010

Enayia

Hej !

Jeg ville også bare lige sende mine tanker til jer og ønske jer alt muligt held og lykke med det hele. Jeg håber selfølgelig også der ingen grund til bekymring er.

Anmeld

23. marts 2010

Becks

Alle mine fingre er ogsp krydset herfra! Men er nu sikker på han har det godt inde i din smukke mavse

Anmeld

23. marts 2010

Tullebobs

for jer. Men mon ikke din 'mave'fornemmelse holder stik - jeg synes, at det lyder rigtig godt i hvert fald. Og som min jordemoder siger, så skal der altså også være børn der vejer 2500g, når der er børn, der vejer 5000g, og gennemsnittet er ca. 3500g

Pøj pøj fra Trine som sikkert heller ikke føder nogen monsterstor baby...

Anmeld

23. marts 2010

Ranarupta

Også en masse krydsede fingre herfra

Vil vente spændt på en update!

Anmeld

23. marts 2010

LinLin

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.