Nogen der har ideer til en polterabend??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.078 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

mortilfreja

Hej..

Er der nogen der har ideer til hvordan man kan holde en polterabend både for en mand og en kvinde altså hver for sig??

Kom glad med ideer

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

mortilfreja

Er der slet ingen der har ideer??

Anmeld

23. marts 2010

Pige2009

Hvad med paintball, go-cart eller bowling...?

K.h. Linda

Anmeld

23. marts 2010

Pige2009

Eller ridning og på skydebanen

Anmeld

23. marts 2010

L.J.L

mortilfreja skriver:

Hej..

Er der nogen der har ideer til hvordan man kan holde en polterabend både for en mand og en kvinde altså hver for sig??

Kom glad med ideer

Kram

Mig og min mand holdte polterabend for min søster og hendes mand i efteråret.

Han var bla. til Croquistegning (tegning af nøgenmodel) med alle drengene, skide sjovt, især da halvdelen af mændende aldrig havde haft en blyant i hånden!

Pigerne havde blandt andet en clairvoiant hjemme hos bruden og til poledancing

Anmeld

23. marts 2010

mortilfreja

linselouise skriver:

Mig og min mand holdte polterabend for min søster og hendes mand i efteråret.

Han var bla. til Croquistegning (tegning af nøgenmodel) med alle drengene, skide sjovt, især da halvdelen af mændende aldrig havde haft en blyant i hånden!

Pigerne havde blandt andet en clairvoiant hjemme hos bruden og til poledancing

Det var nogle rigtig gode forslag.. Tak for det..

Nu er det så bare sådan at vi bor i Slagelse og alt det sjove til en polterabend foregår tilsyneladende i kbh eller tæt derpå

Anmeld

23. marts 2010

Tullebobs

Hejsa

Til min venindes polterabend var hun inde og puste glas, det var sjovt, og så fik hun et varigt minde om dagen.

Vi havde også et latterkursus - og selv om det er lidt opstyltet i starten, så ender man altså med at rulle rundt på gulvet af grin (hvis konsuleten ellers er dygtig, selvfølgelig). Rigtig god ide først på dagen, da det skal foregå uden at man har indtaget alkohol, og derud over så fungerer det rigtig godt som ryste-sammen aktivitet, hvis nu ikke alle kender hinanden.

Til sidst vil jeg nævne at vi fik lavet flot billede af bruden (lettere afklædt) til gommen. Der var en i selskabet som havde et rigtig godt kamera (digitalt spejlrefleks), så det var ikke noget der kostede en masse, hvilket det jo nok vil gøre hvis man skal have en fotograf til at tage billedet.

Hermed et par ideer herfra.

Knus fra Trine

Anmeld

23. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Susan1978 havde en tråd om det samme i sdiste og forrige uge Der står masser af idéer i den

Anmeld

23. marts 2010

Momster89

Strip og dildo-party

Anmeld

23. marts 2010

E.T

body paint på model både for mænd og kvinder

lave flødeboller (Frederiksberg chokoladefabrik) vildt sjovt og smager himmelsk :-)

Dans

Puste glas (også for begge)

http://www.eventfactory.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.