Nøj, en stor skuffelse...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

K&S

Nu har jeg gået og glæder mig til MD scanningen i noget der føles som en evighed og nu var dagen endelig kommet...!

Men så ringer de fra hospitalet her til morgen, at jeg skulle have været til scanning i går....! Jeg måtte jo så lige sige til hende, der ringede, at de selv har skrevet den 23.03 på min vandrejournal (og det er jo i dag)...! "Nå, der må være sket en fejl", men hun måtte finde en ny tid til mig, for hele dagen i dag var jo helt booket op ØV ØV ØV ØV

Så nu skal jeg vente IGEN - kunne først få en tid den 31.03 - der er bare MEGA lang tid til - jeg har været så nervøs den sidste uges tid, så glædede mig så meget til at få scanningen overstået i dag, men sådan skulle det ikke være

Puha, jeg havde bare lige brug for at komme af med min irritation over, at de ikke engang kan skrive og taste samme dato i systemet, når man står face-to-face i afdelingen efter NF-scanning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Dot D

K&S skriver:

Nu har jeg gået og glæder mig til MD scanningen i noget der føles som en evighed og nu var dagen endelig kommet...!

Men så ringer de fra hospitalet her til morgen, at jeg skulle have været til scanning i går....! Jeg måtte jo så lige sige til hende, der ringede, at de selv har skrevet den 23.03 på min vandrejournal (og det er jo i dag)...! "Nå, der må være sket en fejl", men hun måtte finde en ny tid til mig, for hele dagen i dag var jo helt booket op ØV ØV ØV ØV

Så nu skal jeg vente IGEN - kunne først få en tid den 31.03 - der er bare MEGA lang tid til - jeg har været så nervøs den sidste uges tid, så glædede mig så meget til at få scanningen overstået i dag, men sådan skulle det ikke være

Puha, jeg havde bare lige brug for at komme af med min irritation over, at de ikke engang kan skrive og taste samme dato i systemet, når man står face-to-face i afdelingen efter NF-scanning.

Kan godt forstå du er skuffet, det ville jeg også være. Rigtig ØV. Håber din nervøsitet bliver manet i jorden den 31.03, er sikker på at alt nok skal være i orden

Anmeld

23. marts 2010

LilyMarleen

Puha hvor er det synd for dig.

De ringede også til mig på selve dagen. Og statede samtalen med " Øhmm vores sygeplejerske er syg så vi bliver nød til at finde en anden tid til dig" Der tænkte jeg bare "NEJ NEJ NEJ NEJ" Havde jo glædet mig SÅ meget!. Men så kom det heldigvis efterfølgende, "Kan du være her om 1 time". Og det kunne jeg selvfølgelig godt.

Jeg føler virkelig med dig!. Håber du kan få tiden til at gå snippy snappy.

Kram

Anmeld

23. marts 2010

mrsMary

Åh kender det godt!

De havde også skrevet forkert i min vandrejournal mht. midtvejsscanning - en søndag! Jeg spurgte til datoen, men fik et svar om at " det kunne være, fordi de skulle på kursus el lign., at de havde lagt det en søndag"....

Datoen var booket af jordmoder-sekretær i særskilt jordmodercenter, som ikke lå sammen med hospitalets scanningsafdeling. det kan jo kun gå galt...

Jeg har nu ny dato d. 29 marts - på mandag!

Og der er da ikke så længe til :-)

pøj pøj

Anmeld

23. marts 2010

oo

nej hvor ærgeligt jeg laver lige en mental note om at jeg skal dobbelt-dobbelt-dobbelt tjekke mine datoer med dem når det er!!

Anmeld

23. marts 2010

smokin

K&S skriver:

Jeg skulle til vækstscanning i torsdags og da jeg kommer ud på hospitalet en time før (jeg havde en lægesamtale inden) siger koen i skranken surt "overlægen er syg, så vi har lige aflyst din tid"

Jeg blev simpelthen så vred så jeg krævede at de fandt en anden der scannede mig. Og jeg fik heldigvis min vilje!

Kan godt forstå du glæder dig til MD - jeg var også nervøs, men efter 10 sekunder på skærmen nød jeg det bare!

KH
Zette 

Anmeld

23. marts 2010

Mathilde

Øv ja det var da super træls...det er jo noget man ser frem til og måske er lidt nervøs for...

Kan godt forstå at du synes der er lang tid til!

Anmeld

23. marts 2010

Pige2009

Ja sådan kan det gå. Selvfølgelig er alt i orden. Bliver spændende med scanningen

K.h. Linda

Anmeld

23. marts 2010

Pige2009

Jeg skulle til vækstscanning i torsdags og da jeg kommer ud på hospitalet en time før (jeg havde en lægesamtale inden) siger koen i skranken surt "overlægen er syg, så vi har lige aflyst din tid"

Jeg blev simpelthen så vred så jeg krævede at de fandt en anden der scannede mig. Og jeg fik heldigvis min vilje!

Kan godt forstå du glæder dig til MD - jeg var også nervøs, men efter 10 sekunder på skærmen nød jeg det bare!

KH
Zette 

Hvor fedt. Hvis man ikke prøver, får man heller ikke noget. De har da ikke turde andet med sådan en hormonbombe Smiler...

K.h. Linda

Anmeld

23. marts 2010

smokin

Baagøe skriver:

Hvor fedt. Hvis man ikke prøver, får man heller ikke noget. De har da ikke turde andet med sådan en hormonbombe Smiler...

K.h. Linda

Ej, men du vil forstå det hvis du så hende der sidder i skranken. Mine vækstscanninger er jo (for mig) meget vigtige - fordi jeg tager medicin der kan påvirke barnets evne til at udvikle knogler... så kan jeg da ikke vente en uge når jeg i forvejen har ventet 9 uger. 

Men nej jeg fik også afvide at jeg skulle sætte mig ned og slappe af inden jeg skulle have målt blodtryk - haha! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.