Anonym skriver:
jeg har et venne par som har fået et barn og jeg var der hele vejen gennem hindes graviditet da den ikke var nem og da hun fødte
vi var beste venner snakket sammen dagligt og var sammen tit
hvilket jeg godt ved er svært med et lille barn
men efter at barnet er kommet er det som om at jeg ikke dur mere fordi jeg ingen børn har selv og alt drejer sig om børn hos dem og nye venner er kommet til med børn hvilket jeg godt kan forstå men ikke hvorfor jeg lige nu skal væk efter 6 år venskab
bliver alle sådan når de får børn ??
Åhh det er da ikke en rar situation at stå i!!
Nej alle er ikke sådan..... Men en stor del!!
Når man bliver forældre sker der en voldsom forandring for en. Og ALT går op i amning og indholdet i bleerne!! Det er svært at forstå når man ikke selv står, eller har stået i den situation!
Jeg er selv en af dem, der havde voldsomt svært ved at have en samtale uden at baby, var indblandet!! Og selv om min næreste veninde støttede mig under graviditeten, så gik der ikke mange uger før hun var helt ude af billedet
- desværre!!
Min omgangskreds blev nærmest cuttet ned til dem der havde børn!!
Det er sørgeligt at det skal være sådan!! Men børn fylder bare uendeligt meget 
Det bedste du kan gøre, efter min mening, er at forsøge at lytte til det hun har at fortælle om barnet, og acceptere at det fylder de fleste samtaler de næste mange måneder!!! Det aftager igen på et tidspunkt 
Knus Pernille, som blev en elendig veninde den dag hun blev MOAR 
Anmeld