Høfeber :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

tascia

tascia skriver:

jeg tager noget der hedder høfazin og så indtager jeg tidseloliepiller og calcium med d-vitamin, og det fungerer for mig. hvis du ikke ryger kan du supplere med noget betacaroten

sorry! høfazin og intet andet! det andet er for soleksem haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

tascia

Michael healer skriver:

Takker for svar, jeg ryger ikke

læse lige mit sidste svar! fik lige blandet 2 ting sammen...

Anmeld

23. marts 2010

Knudsen

Hejsa..

Jeg har selv været i samme situation ved begge mine graviditeter, mit starter her i maj og slutter først igen i september/oktober.

Første gang var jeg nødt til at stoppe amningen af min datter da hun var 5 mdr, da jeg ikke kunne klare mig uden indsprøjtningen længere..

Men jeg har senere haft held af akupunktur, sammen med næsespray og øjendråber (men kan ikke nøjes med medicinen alene). Og hvis du tager til en akupunktør som har tjek på sit håndværk i forbindelse med graviditet og amning ville jeg ikke være nervøs. Det er jo kroppens naturlige ressourcer det går ind og påvirker og ikke noget kunstigt.

Jeg har også fået forstærkere sat i og havde på et tidspunkt 4-5 nåle i hvert øre, når de falder ud skal der bare nye i.

Kan kun anbefale det..

Anmeld

23. marts 2010

Michael healer

tascia skriver:

læse lige mit sidste svar! fik lige blandet 2 ting sammen...

ok har læst det sidste nu, men rart også at vide noget om forebyggelse af andre ting he he, du er måske et helt omvandrende natur medicinleksikon

Anmeld

23. marts 2010

Tina2

MyBaby skriver:

Hej Tøser!

Jeg er i den meget trælse situation, at jeg hvert år får høfeber her i foråret (1-1½ mdr.). Mine symptomer er kløe i øjne, næse og svælg og både næsen og øjnene løber!

Jeg har forsøgt mig med forskellig medicin, men synes ikke rigtig, der er noget af det, der virker godt nok. Sidste år fik jeg en indsprøjtning hos lægen og det dæmpede det rigtig rigtig meget!

Problemet er dog, at jeg ikke er så vild med at tage alt for meget medicin for det og ligenu er jeg jo gravid og snart ammende, så derfor er det jo slet ikke en mulighed med alt det medicin.

Er der nogen er jer, der har prøvet noget alternativt (naturmedicin eller anden behandling), som hjælper på jeres høfeber? Fortæl gerne positive og negative erfaringer.

Tusind tak for hjælpen på forhånd.

Nina

Du kan faktisk være så heldig at du slet ikke får høfeber i år fordi du er gravid..... Jeg har en venindesom også lider skrækkeligt af høfeber, men de to forår hun har været gravid har der intet været.....

Så jeg X'er for det også gælder dig!

Anmeld

23. marts 2010

tascia

Michael healer skriver:

ok har læst det sidste nu, men rart også at vide noget om forebyggelse af andre ting he he, du er måske et helt omvandrende natur medicinleksikon

nej jeg er bare rigtig uheldig at have både græsallergi og soleksem, så juli er en rigtig dårlig mdr. for mig!!!

Anmeld

23. marts 2010

MyBaby

Tina2 skriver:

Du kan faktisk være så heldig at du slet ikke får høfeber i år fordi du er gravid..... Jeg har en venindesom også lider skrækkeligt af høfeber, men de to forår hun har været gravid har der intet været.....

Så jeg X'er for det også gælder dig!

Det kunne da bare være fantastisk!  Jeg synes dog desværre allerede, jeg kan mærke de første symptomer komme snigende!

Jeg har talt med min læge og der er åbenbart en næsespray, som også virker mod øjnene og den må jeg bruge, så det må jeg bare prøve!

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

Hej Tøser!

Jeg er i den meget trælse situation, at jeg hvert år får høfeber her i foråret (1-1½ mdr.). Mine symptomer er kløe i øjne, næse og svælg og både næsen og øjnene løber!

Jeg har forsøgt mig med forskellig medicin, men synes ikke rigtig, der er noget af det, der virker godt nok. Sidste år fik jeg en indsprøjtning hos lægen og det dæmpede det rigtig rigtig meget!

Problemet er dog, at jeg ikke er så vild med at tage alt for meget medicin for det og ligenu er jeg jo gravid og snart ammende, så derfor er det jo slet ikke en mulighed med alt det medicin.

Er der nogen er jer, der har prøvet noget alternativt (naturmedicin eller anden behandling), som hjælper på jeres høfeber? Fortæl gerne positive og negative erfaringer.

Tusind tak for hjælpen på forhånd.

Nina

Er din høfeber begyndt? Ellers kan det være du er ligeså heldig som jeg var... jeg havde ikke et eneste symptom på høfeber mens jeg var gravid...

Hvad var det for en sprøjte du fik? Jeg synes nemlig heller ikke rigtig at der er noget der virker ordentligt på mig.

Anmeld

23. marts 2010

MyBaby

TbCp skriver:

Er din høfeber begyndt? Ellers kan det være du er ligeså heldig som jeg var... jeg havde ikke et eneste symptom på høfeber mens jeg var gravid...

Hvad var det for en sprøjte du fik? Jeg synes nemlig heller ikke rigtig at der er noget der virker ordentligt på mig.

Jeg synes, jeg kan mærke de første symptomer i øjnene - så jeg er bange for, jeg ikke slipper!

Det var sådan en binyrbarkhormon-sprøjte (stavet)! Det er jo ikke super sundt, men det var altså en befrielse, at det hjalp, for man kan bare blive helt sindsyg af det, synes jeg!

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

MyBaby skriver:

Jeg synes, jeg kan mærke de første symptomer i øjnene - så jeg er bange for, jeg ikke slipper!

Det var sådan en binyrbarkhormon-sprøjte (stavet)! Det er jo ikke super sundt, men det var altså en befrielse, at det hjalp, for man kan bare blive helt sindsyg af det, synes jeg!

Ja det er virkelig ikke særlig sjovt! Jeg er meget slemt angrebet når det først går igang og ville så gerne kunne slippe helt for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.