En gave til 3 børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Cris

Hej! Hvis I skulle købe en lille gave som kunne gøre glad 3 børn på 3, 6 og 8 år, hvad ville I købe? Er det muligt at gøre dem glade på en gang? Jeg skulle sende noget med posten og derfor ville jeg finde på noget til alle tre på en gang, men jeg er bare så dårlig til at finde gaver! Jeg kan ikke tænke på noget... har brug for lidt inspiration... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

MariaJ

Lytter lige med her ... og sender indlægget til tops igen.

Jeg skal købe gave til en dreng på fire og en dreng på seks her de nærmeste dage, og det skal også sendes med posten, så ideer til Cris kan også bruges her.

Maria

Anmeld

23. marts 2010

Ida.

En disney dvd!!

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

3 malerbøger og en pakke tusser?

Anmeld

23. marts 2010

Cris

Ok, gode ideer! Jeg tror, at de har masser af lego og DVD. Men måske er det en god idé med malerbøger. Jeg må kikke, hvad jeg kan finde af den slags... Tak!

Anmeld

23. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Cris skriver:

Hej! Hvis I skulle købe en lille gave som kunne gøre glad 3 børn på 3, 6 og 8 år, hvad ville I købe? Er det muligt at gøre dem glade på en gang? Jeg skulle sende noget med posten og derfor ville jeg finde på noget til alle tre på en gang, men jeg er bare så dårlig til at finde gaver! Jeg kan ikke tænke på noget... har brug for lidt inspiration... 

En sansegynge.

Et brætspil.

Et spil kroket.

Eller andet man kan hygge sig med sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.