iiiiiiih jeg har bare sådab lyst til at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. marts 2010

Anonym trådstarter

Hej tøser... kender i det jeg har bare sådan lyst til at fortælle hele verden jeg er gravid, men har besluttet mig for jeg først vil vente til efter min første scanning.. ved ikke hvorfor men er bare så nervøs for der sker noget denne gang...var jeg slet ikke med min første (det er jo så min nr. 2 gang)

Er der andre som kender den følelse? jeg forstår det egentligt ikke for jeg har slet ikke haft nogle problemer endnu! kun øget udflåd og let kvalme (men ikke engang mere end første gang)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Fyn

Jeps - kender det kun aaaalt for godt.

Vi ventede til uge 12 med at fortælle det til hele verden. Det var svært at holde hemmeligt, men absolut muligt! Da vi så endelig fortalte det var det bare stort!

Tillykke med graviditeten... C.

Anmeld

23. marts 2010

merichs

Har det helt lige som dig. Det er kun min chef som ved det (i tilfælde af at der skulle blive nogle komplikationer) og så en veninde som fandt ud af det tilfældigt (og så brugerne herinde). Resten kan forhåbentlig få det at vide idag når jeg har været til NFskanning (hele min krop sitrer af nervøsitet)

for at alt er godt ved dig og den lille ligger trygt 

Anmeld

23. marts 2010

Anonym trådstarter

merichs skriver:

Har det helt lige som dig. Det er kun min chef som ved det (i tilfælde af at der skulle blive nogle komplikationer) og så en veninde som fandt ud af det tilfældigt (og så brugerne herinde). Resten kan forhåbentlig få det at vide idag når jeg har været til NFskanning (hele min krop sitrer af nervøsitet)

for at alt er godt ved dig og den lille ligger trygt 

det kender jeg.. skal til scanning den 14 april... der er længe til....

Anmeld

23. marts 2010

Mutti2

Anonym skriver:

Hej tøser... kender i det jeg har bare sådan lyst til at fortælle hele verden jeg er gravid, men har besluttet mig for jeg først vil vente til efter min første scanning.. ved ikke hvorfor men er bare så nervøs for der sker noget denne gang...var jeg slet ikke med min første (det er jo så min nr. 2 gang)

Er der andre som kender den følelse? jeg forstår det egentligt ikke for jeg har slet ikke haft nogle problemer endnu! kun øget udflåd og let kvalme (men ikke engang mere end første gang)

Ihhh så irriterende

Meeeen stooort tillykke med det lille mirakel der gemmer sig trygt derinde

Stort knus

Anmeld

23. marts 2010

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Ihhh så irriterende

Meeeen stooort tillykke med det lille mirakel der gemmer sig trygt derinde

Stort knus

ih tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.