Gave til manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Malene76

Hej derude..

Jeg vil gerne købe en ipod til min kæreste i fødselsdagsgave. Han skal bruge den til musik og til at ligge lydbøger ind på. Hvor stor GB skal den være på hvis der skal være god plads? Er der nogen der har erfaringer med det? På forhånd tak.

MVH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Malene76

Slet ingen der har en ipod?

Anmeld

23. marts 2010

Maise

Malene76 skriver:

Hej derude..

Jeg vil gerne købe en ipod til min kæreste i fødselsdagsgave. Han skal bruge den til musik og til at ligge lydbøger ind på. Hvor stor GB skal den være på hvis der skal være god plads? Er der nogen der har erfaringer med det? På forhånd tak.

MVH Malene

min er 8GB med god plads, men ville dog købe en med 16GB næste gang, da man også kan lægge billeder og programmer fra tv ind og de fylder en del og det er jo rart at have muligheden for at kunne gøre det.

Anmeld

23. marts 2010

Maise

Malene76 skriver:

Hej derude..

MVH Malene

men det afhænger af hvilken type ipod du køber, for det er forskelligt afhængig af model hvor mange GB man kan få.

Anmeld

23. marts 2010

Malene76

Maise skriver:

min er 8GB med god plads, men ville dog købe en med 16GB næste gang, da man også kan lægge billeder og programmer fra tv ind og de fylder en del og det er jo rart at have muligheden for at kunne gøre det.

Hej..

Tak for svar.  Dem jeg har kigget på er 16 GB, men kan simpelthen ikke huske hvad min kæreste sagde det skulle være.

MVH Malene

Anmeld

23. marts 2010

Maise

Malene76 skriver:

Hej..

Tak for svar.  Dem jeg har kigget på er 16 GB, men kan simpelthen ikke huske hvad min kæreste sagde det skulle være.

MVH Malene

Sagde han måske :

Ipod Nano??  kan fåes i 8 eller 16 GB - jeg har sådan en.

Ipod Classic ?? kan kun fåes i 160 GB

Ipod touch ?? kan fåes i to forskellige modeller med forskellige GB.

Anmeld

23. marts 2010

Maise

kunne forstille mig at det er en af touch modellerne, da de minder om Iphone som mange elsker.

Anmeld

23. marts 2010

Malene76

Godt spørgsmål... Jeg må tage en chance... han skal fortrinvis bruge den til lydbøger.. og musik.. Han snakkede om at der kunne ligge ca. 8 lydbøger på den han ønskede sig.. Er du glad for din ipod nano?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.