Shit - Hvad fik jeg lige rodet mig selv ud i 8-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

qp

Ja jeg sad så lige og blev enig med mig selv om, at jeg skulle have en ny mobiltelefon!! Jeg finder en fra TDC og vil bruge samme abonnement og tlf nr som jeg har nu - jeg er jo kun interesseret i den nye telefon.

Mit nuværende abonnement hedder Max Free og det har jeg haft længe dvs over de 6 mdr. Jeg tænker så, at jeg bare fortsætter det samme abonnement uden nyt simkort eller andre udgifter end prisen på den pågældende tlf.

Så får jeg en mail ordrebekræftelse hvor de i min næste regning til opkræve penge for oprettelse af det pågældende abonnement - jeg ville jo egentlig blot haft fortsat med det jeg i forvejen har? Jeg kommer så i tvivl nu og tænker om jeg nu kommer til, at modtage regninger for 2x Max Free abonnementer..... shiiit!!

Ja jeg har sgu ikke så meget forstand på dette men jeg fik da lavet noget lignende for et års tid siden dog i en TDC butik! Der fik jeg bare en ny telefon til 1 krone og så overførte hun mobilabonnementet som jeg jo havde i forvejen over på den nye tlf - altså jeg kom ind i butikken med et tlf abonnement og gik derfra igen stadig med et tlf abonnement og en ny tlf rigere.

Nogen her der har forstand på den slags?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

L-Mortil3

Er ret sikker på du ikke får en regning for 2 abonnementer, men det er nok det bedste lige at give kundeservice et kald, for den kan jo godt misforståes, bestillingen altså, der er jo en del der har 2 telefoner nu om dage

Anmeld

23. marts 2010

L-Mortil3

Line&Liam skriver:

Er ret sikker på du ikke får en regning for 2 abonnementer, men det er nok det bedste lige at give kundeservice et kald, for den kan jo godt misforståes, bestillingen altså, der er jo en del der har 2 telefoner nu om dage

Dette baserer jeg på at man ikke kan have 2 abonnementer på samme telefonnummer

Anmeld

23. marts 2010

Lady Marion <3

Du får ikke 2 regninger for du har ikke 2 abb. Man betaler altid oprettelses gebyr fordi du forlænger dit abb. 

Anmeld

23. marts 2010

Michael healer

Muffi . skriver:

Du får ikke 2 regninger for du har ikke 2 abb. Man betaler altid oprettelses gebyr fordi du forlænger dit abb. 

Enig Ja hos TDC gør man, jeg er ikke sikker på det er alle mobilselskaber der har denne regel. 

Anmeld

23. marts 2010

Lady Marion <3

Michael healer skriver:

Enig Ja hos TDC gør man, jeg er ikke sikker på det er alle mobilselskaber der har denne regel. 

Hos telenord og telia gør man også 

Anmeld

23. marts 2010

betski

Michael healer skriver:

3 har også denne regl, og tror efterhånden flere og flere selskaber benytter sig af det, da det er en lovlig måde at skabe flere penge til sig.

Anmeld

23. marts 2010

Michael healer

duddi. skriver:

3 har også denne regl, og tror efterhånden flere og flere selskaber benytter sig af det, da det er en lovlig måde at skabe flere penge til sig.

Ok, var ikke klar over at så mange var gået over til det, jeg skrev nu også kun at jeg ikke troede det, men jeg kan da tage fejl

mvh Michael

Anmeld

23. marts 2010

betski

Michael healer skriver:

Ok, var ikke klar over at så mange var gået over til det, jeg skrev nu også kun at jeg ikke troede det, men jeg kan da tage fejl

mvh Michael

Det handler jo ikke om at tage fejl, når man ikke ved det

Anmeld

23. marts 2010

SHERO

Puhh den har jeg også lavet, de 199 ioprettelse skal man altid betale... Jeg havde bare ikke liiiige tænkt på at jeg pludselig fik en miniums forbrug på 399, og bruger kun for ca. 200 kr... virkelig irriterene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.