Ja jeg sad så lige og blev enig med mig selv om, at jeg skulle have en ny mobiltelefon!! Jeg finder en fra TDC og vil bruge samme abonnement og tlf nr som jeg har nu - jeg er jo kun interesseret i den nye telefon.
Mit nuværende abonnement hedder Max Free og det har jeg haft længe dvs over de 6 mdr. Jeg tænker så, at jeg bare fortsætter det samme abonnement uden nyt simkort eller andre udgifter end prisen på den pågældende tlf.
Så får jeg en mail ordrebekræftelse hvor de i min næste regning til opkræve penge for oprettelse af det pågældende abonnement - jeg ville jo egentlig blot haft fortsat med det jeg i forvejen har? Jeg kommer så i tvivl nu og tænker om jeg nu kommer til, at modtage regninger for 2x Max Free abonnementer..... shiiit!!
Ja jeg har sgu ikke så meget forstand på dette men jeg fik da lavet noget lignende for et års tid siden dog i en TDC butik! Der fik jeg bare en ny telefon til 1 krone og så overførte hun mobilabonnementet som jeg jo havde i forvejen over på den nye tlf - altså jeg kom ind i butikken med et tlf abonnement og gik derfra igen stadig med et tlf abonnement og en ny tlf rigere.
Nogen her der har forstand på den slags?
Anmeld