Adam der blev bortført til Syrien - TV2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

qp

Så i programmet - og ikke mindst 22 nyhederne på Tv2??? Jeg hørte noget om, at statsforvaltningen havde besluttet af drengen efter overvåget samvær med faderen i statsforvaltningen skulle have samvær hjemme hos faderen??? Men jeg så kun reklamen for nyhederne.... nogen der ved hvordan og hvorledes den sag har udformet sig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Mathilde

Ja jeg så programmet. Stakkels dreng og stakkels mor

Jeg hørte godt de nævnte at faderen skulle have samvær alene med barnet i nærmeste fremtid, men jeg så ikke nyhederne. Det lyder bare helt ubegribeligt hvis han skal være alene med sin far efter han HAR kidnappet ham én gang og har truet med at gøre det igen...

Anmeld

23. marts 2010

MM1987

Jeg så også nyhederne...

Han har samvær med sin far uden overvågning nu...

Det er så grotesk, det er jo kun et spørgsmål om tid før han forsøger at bortfører ham igen, måske han allerede har forsøgt...

Det er virkelig rystende, synes ikke altid at statsforvaltningen er helt logiske i deres beslutninger...

Anmeld

23. marts 2010

LISBETH:-)

Jeg så det også, og synes det er helt grotesk.

Igen igen bliver de voksnes behov sat over barnets!!!!!!

Anmeld

26. marts 2010

qp

Jamen jeg er helt rystet over statsforvaltningen!! Sikke engang inkompitente BIIIIB der sidder derinde, det er fandme så afskyelig sørgeligt.

Anmeld

26. marts 2010

CS

qp skriver:

Jamen jeg er helt rystet over statsforvaltningen!! Sikke engang inkompitente BIIIIB der sidder derinde, det er fandme så afskyelig sørgeligt.

helt enig - det er sørgeligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.