Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pia. skriver: Så er et af mine navne da helt perfekt...
Så er et af mine navne da helt perfekt...
Ja det er jo det.. Må lige ha manden til og se på dem, så jeg kan høre om der er nogle af dem han kan lide Hehe...
Men tusind tak for dine forslag.. Kan da lige sende dig et billede af den!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lejka, Lucca, Luna. Linka,
Mika, Majka, Berta, Bianca, Bella, Bonnie,
Milla, Mille,
Sigga, Sally,
KarinaIda skriver: Ja det er jo det.. Må lige ha manden til og se på dem, så jeg kan høre om der er nogle af dem han kan lide Hehe... Men tusind tak for dine forslag.. Kan da lige sende dig et billede af den!!
Så der sendt dig et billede af den.....
så der sendt dig et billede af min lille hvalp...
Chica (udtales som tika) som betyder pige på spansk
Det hedder mine forældres hund, det var min kære mand der fandt på det :-)
E.T skriver: Chica (udtales som tika) som betyder pige på spansk Det hedder mine forældres hund, det var min kære mand der fandt på det :-)
Det var da også et utrolig sødt navn!! Tak til din mand
KarinaIda skriver: labradorblanding
labradorblanding
Okay..
Så ville mine forslag være:
Freya
Maluck
Simba
Chilli
Noma
Min egen (mops) hedder Emma, så det er selvfølgelig det jeg synes bedst om.. Ellers synes jeg Maluck er super flot til sådan en slags hund som jeres.
KarinaIda skriver: så der sendt dig et billede af min lille hvalp...
Hvor sødt af dig at sende mig et billede... MEN jeg kunne desværre ikke se det... - det var bare et kryds - vil rigtig gerne se din lille hvalp....
Pia. skriver: Hvor sødt af dig at sende mig et billede... MEN jeg kunne desværre ikke se det... - det var bare et kryds - vil rigtig gerne se din lille hvalp....
Ej hvor træls.... Så må jeg se om det kan komme ind her!!
Håber du kan se hende nu!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128