Opdatering på Igangsættelsesamtale :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

LRJ

Så er jeg endelig kommet hjem og kommet på nettet så jeg li kan give en opdatering

Men Sygeplejesken og min jordemoder vil have mig sat i gang i Næste uge, Men lægen var lidt usikker på det så nu skulle min journal tages op til konference som lægen sagde ( aner ikk hva det sådan rigtigt betyder) så der skal flere læger og Jordemødre der skal vurdere det så jeg får svar senere i denne uge om præcis dato  

Og fik alle Informationerne om igangsættelse, så nu er jeg ikk i tvivl om hvordan det foregår

Og lillepigen havde heldigvis ikk vokset så meget som lægen regnede med så hun er kun lidt over normal nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Koen.

Lone H. skriver:

Så er jeg endelig kommet hjem og kommet på nettet så jeg li kan give en opdatering

Men Sygeplejesken og min jordemoder vil have mig sat i gang i Næste uge, Men lægen var lidt usikker på det så nu skulle min journal tages op til konference som lægen sagde ( aner ikk hva det sådan rigtigt betyder) så der skal flere læger og Jordemødre der skal vurdere det så jeg får svar senere i denne uge om præcis dato  

Og fik alle Informationerne om igangsættelse, så nu er jeg ikk i tvivl om hvordan det foregår

Og lillepigen havde heldigvis ikk vokset så meget som lægen regnede med så hun er kun lidt over normal nu  

jamen det bliver jo spændende hvad der sker så

held og lykke med det hele

Anmeld

22. marts 2010

LRJ

lillespurv19 skriver:

jamen det bliver jo spændende hvad der sker så

held og lykke med det hele

Tak ja er os vildt spændt

Og kan kun sige i lige måde, nu er det jo os snart for dig, det er 4 uger ikk ?

Anmeld

23. marts 2010

FruEllingsen

Lone H. skriver:

Det bliver da spændene at se hvornår du bliver sat igang

Anmeld

23. marts 2010

Koen.

Lone H. skriver:

Tak ja er os vildt spændt

Og kan kun sige i lige måde, nu er det jo os snart for dig, det er 4 uger ikk ?

jo 25 dage til termin (kan ikke lade være at tælle dage)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.