hvornår var i klar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Sisley

Jeg er 33+2 og alt det nødvendige er købt - vi mangler bare at samle tremmesengen. Meeen jeg kan nok ikke helt afholde mig fra at shoppe lidt mere inden hun kommer.

Jeg planlægger også alt i god tid og har en idé om, at hun kommer før tid, så derfor er jeg lidt tidligt ude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Vidunderligeunger

Drømmer skriver:

Jeg er i uge 29. Så der er heldigvis tid endnu

Men vi er ved at have de fleste store ting købt ind men synes stadig vi mangler meget

jamen så er der jo kun en uge mellem os hvornår er du 30+0? det var jeg igår nemlig.

jeg har ligesom dig, også billeder i mit fotoalbum af det vi har købt...

Anmeld

23. marts 2010

MariaJ

Vi er slet ikke klar . Jeg føler mig egentlig lidt som en dårlig mor allerede, når jeg ser hvor klar alle i andre er, men samtidig tror jeg jo egentlig at baby kan klare sig med lidt et stykke tid, hvis det bliver nødvendigt. Vores "undskyldning" er at alt skal bestilles på langdistance, og at jeg ikke skal føde her. Det virker lidt omsonst at rejse flere tusind kilometer med en pakke bleer, der kan købes i et hvilket som helst supermarked, når vi kommer frem på fredag.

Vi har valgt seng, barnevogn, bilstol osv., men skal have det sendt herop og jeg tvivler på vi rent faktisk får det før omkring terminsdatoen - måske senere. Vi har bestilt en del tøj, stofbleer, slynge og andre småting over nettet, så de ting får vi forhåbentlig i løbet af de næste par uger. Ellers skal vi købe diverse pusleting i næste uge, når vi kommer til byen. Lige nu har vi faktisk bare lidt babytøj, et par tæpper og ammeindlæg o.lign til mig.

Vi  og håber baby ikke kommer lige med det samme.

Maria 36+0

Anmeld

23. marts 2010

M&F&C

Var klar med det hele i uge 36 ca.  Fik konstateret svangerskabsforgiftning i uge 32, og fik afvide, at når det blev for meget for min krop, ville jeg blive sat igang.

Heldigvis arvede min datter en masse ting fra min kusine, som er ca 1½ år ældre, så det var ikke noget problem at have det hele klar til tiden

(Blev sat igang 37+6 og fødte 38+0)

Anmeld

23. marts 2010

DK

Jeg fik ikke det hele klar da jeg fødte 2,5 uge før termin. Så manden var afsted efter ammepude, badekar og en babyhårbørste da prinsessen havde enormt meget hår der skulle redes hver dag for at undgå arp!

Det var lidt ærgerligt at jeg ikke selv fik tid til at gå og pusle med de sidste indkøb, så næste gang vil jeg klart have det hele klar før.

Min mor måtte derudover pakke hele børneværelset ud af kasse osv. da jeg heller ikke havde gjort det. Jeg regnede med at jeg ville have gooooooood tid når jeg som 1.gangs fødende skulle gå 2 uger over tid, he he...

Anmeld

23. marts 2010

Mira0911

Vi havde stort set det hele klar et par mdr før...

Anmeld

23. marts 2010

Majbriteriksen

Ved den 1 søn var vi ude og købe ALt til børneværelset og badeværelse 7 uger før termin. Barnevognen var købt tidligere, så vi manglede ikke noget da han meldte sin ankomst 6 uger før tid. Men intet var samlet, seng, puslebord, børneværelse osv. Så da vi havde været på fødegangen og fik afvide at jeg var i fødsel og vi skulle køre hjem og slappe af, så gik vi igang med børneværelset. Vandet gik imens jeg støvsugede det sidste og jeg stod med kraftige veer og indrettede puslebordet og fik alt lagt i skuffer. Jeg var så stolt da vi kørte på fødegangen- Vi nåede det

Ved nr. 2 var jeg klar meget tid i forvejen, da jeg havde fået afvide at lige meget hvad så var jeg heldig hvis jeg gik til uge 32-36. Jeg fødte i uge 39 så der nåede jeg at lave mange ting om inden.

Anmeld

23. marts 2010

Pige2009

Alt stod klar ca. en uge før terminsdato, men jeg gik 2 uger over tid og fødte først 42+1.

K.h. Linda

Anmeld

23. marts 2010

creative

jeg er 39+4 i dag og det er først for et par dage siden at alt det siste til vores hjemmefødsel bliv klart da det så ud til at vi ikke ville få lov til at føde hjemme da hun lå forkert men i siste uge lykkes det lægen at vende hende så nu vender vi bare på hende 

hun kommer ikke til at få sit eget værlse men en meget stor del af vores ene stue hvor vi stadig mangler ligt mere til at gøre det hyggeligt men da jeg altid vil have det helt rigtig isteden for den nemme løsning tager det tid at finde 

Anmeld

23. marts 2010

FruEllingsen

BlyViol skriver:

jamen så er der jo kun en uge mellem os hvornår er du 30+0? det var jeg igår nemlig.

jeg har ligesom dig, også billeder i mit fotoalbum af det vi har købt...

jeg er 28 + 5 i dag, så må være 30 + 0 torsdag den 1 april. så der er omkring 1½ uge mellem os

Sikke nogle fine ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.