Hjælp til fødselsdagsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

TbCp

Min stedfar har fødselsdag på lørdag og jeg ved simpelthen ikke hvad pokker vi skal give ham!

Jeg tænker noget i retningen af en oplevelsesgave, kroophold eller lign.
Han har dårlig ryg/knæ.... slidgigt... så sådan noget som faldskærmsudspring og lign. er nok ikke lige sagen.

Det må meget gerne være noget der foregår på Fyn eller måske lige på den anden side af lillebælt.

Håber at nogen herinde har gode ideer til en gave!
Smid meget gerne et link vis det kan ses på nettet!

Wellness går ikke... den slags er han slet ikke til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

XXSS

Vi har lige været på gourmetophold på munkebjerg, vejle det var rigtig dejligt afslappende med god mad og god natur.

Der er mulighed for at hoppe i poolen eller jacuzzien.. Kan anbefales - eller comwell kellers park, gourmet super lækre omgivelser og ikke nødvendigvis wellness, her vælger man selv. Ligger lige ud til vejle fjord.

www.munkebjerg.dk

www.comwell.dk

Anmeld

22. marts 2010

anna-jonas

Den er svær Tina............ er han bilnørd som Carsten?? Så kunne i gi' ham en køretur på en af de der testbaner i en fed lamborghini?? Han hjalp med jeres nye køkken, ikke?? Hvad med et hjemmelavet gavekort, hvor i tilbyder jeres assistance, ved et af deres pjojekter ved huset............f.eks anlægge ny terasse, carport eller andet??

Knus Mette

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Den er svær Tina............ er han bilnørd som Carsten?? Så kunne i gi' ham en køretur på en af de der testbaner i en fed lamborghini?? Han hjalp med jeres nye køkken, ikke?? Hvad med et hjemmelavet gavekort, hvor i tilbyder jeres assistance, ved et af deres pjojekter ved huset............f.eks anlægge ny terasse, carport eller andet??

Knus Mette

Jeg havde overvejet det med sådan en tur i en eller anden fed bil.... men manden er meget høj og med dårlig ryg og ben er jeg bange for det ikke bliver rart for ham

Jo det var ham der hjalp med køkken... tror dog ikke det bliver en gave vi vil give ham, men det gav mig alligevel en ide til at hjælpe dem lidt, da jeg ved han har rigtig svært ved, pga hans ben/knæ, at få lavet den terasse færdig han var gået igang med.... så under alle omstændigheder tror jeg at vi skal hjælpe dem lidt med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.