Børn der græder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Ina33

Efter jeg har fået børn (9 år siden ), kan jeg simpelthen ikke klare at se børn der græder. Hverken i virkelige live eller på TV. Jeg bliver simpelthen så trist.

Grunden til jeg lige kom til at tænke på det, var at jeg netop nu sidder og ser et gammelt afsnit af de unge mødre. En lille dreng skal hjem til sin farmor, og han græder og græder, og puha hvor fik jeg bare ondt af den lille fyr.

Jeg har også præsteret at sidde på en restaurant og vræle. En lille baby blev ved med at græde, og det var altså mere end jeg kunne klare. Det er faktisk værst når jeg har ikke mine egne børn omkring mig, så skal der næsten ingenting til....

Har i andre også fået det sådan efter i har fået børn?

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Maise

Loppe skriver:

Efter jeg har fået børn (9 år siden ), kan jeg simpelthen ikke klare at se børn der græder. Hverken i virkelige live eller på TV. Jeg bliver simpelthen så trist.

Grunden til jeg lige kom til at tænke på det, var at jeg netop nu sidder og ser et gammelt afsnit af de unge mødre. En lille dreng skal hjem til sin farmor, og han græder og græder, og puha hvor fik jeg bare ondt af den lille fyr.

Jeg har også præsteret at sidde på en restaurant og vræle. En lille baby blev ved med at græde, og det var altså mere end jeg kunne klare. Det er faktisk værst når jeg har ikke mine egne børn omkring mig, så skal der næsten ingenting til....

Har i andre også fået det sådan efter i har fået børn?

Louise

ja nu er min pige kun 11 uge og jeg vræler over alt synes jeg. men ja specielt noget jeg ser på tv eller læser om børn. Brænder helt sammen nogen gange. har altid været følsom, men deet er da helt vildt nu. Hmm jeg ammer, kan det også være hormonelt ?

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

Hvor kan jeg bare føle dig i det sådan har jeg det os. Jeg stor tuder næsten når jeg ser børn i fjernsynet der græder eller er syge el. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.